12 srpnja 2024

sveti petar

danas je onaj kod kojeg idemo "na istinu", barem tako kažu vicevi na fejsu
otišao mujo kod svetog petra, tako nekako
pa mu kaže, a ovaj njemu kaže
pa zaplet pa rasplet pa naravoučenije

mislio sam da ću bit umoran, bit bit bit
rekoh ništa od bicikle, dve planine i jedne brege u tri dana vezano etapno
nezasita moja ćud
i rekoh danas je crveno slovo neću na biciklu
da me ne bi onaj odozgo portir rajski nešto prekorio
nego ću na trčanje (?)

seo na bicikl pony (što ga...) i otišao 6km od kuće
u salomon prsluk ubacio granule, pa otrčao kroz livade 3km do onih kerića
juče su bila samo 4 pa sam morao da proverim, jutros je svih 5
sve pet što bi rekli rvati

vratio se sve kroz njive stazama koje sam prošle godine provalio, 
nešto mi se baš sviđaju te njive
imam i na par brda oko grada neke livade koje isto volim
skroz neka nova dimenzija, nigde nema puta a opet ima puta
već je danima suša tako da nigde nije bilo blata
napravio 7km, samo, 
ali sa 6+6 biciklom jer sam se morao i vratiti na posao ispade da sam prešao 20
gotovo Ultra

Nema komentara:

Objavi komentar