08 srpnja 2024

dan odmora na tur d fransu

a i šire
kad mogu oni da odmaraju zašto i ja ne bih mogao
makar su oni zaslužili svoj odmor a ja svoj baš i nisam
tako je onaj proslavljeni bosanski maratonac đuro kodžo znao da kaže - umoran sam ti prijatelju, umoran
ovako kad napišem zvuči kao tekst nekog narodnjaka, mada ni ja ne zvučim bolje
blogovi su mi neki turbo folk, a noge su mi fado
baš čudna kombinacija

pohitao sam do lidla pa se setio da treba na groblju da polijem onaj beton pa sam tako krenuo na zapad-severozapad a završio na jug-jugoistoku
da li se kaže zapad severozapad, ili severozapad zapad?
i u čemu je razlika?
nakon groblja ipak do lidla, tu sam snimio klipić poput onih popularnih reels-a koje raja gleda od jutra do mraka

naime spazio sam kerića koji spava ispod onih korpi, izvadio jednu od osam pašteta kupljenih jer su na akciji (to razmutim tj pomešam sa vodom i hlebom pa hranim lutalice) i onako kao gel počeo da mu istiskujem ispred nosa
posle pet sekundi nosić počinje da se mrda, sve brže, i kerić odjednom skoči kao da se upravo pita - sunac ti žarki da li ja ovo sanjam ili mi je zaista ispred nosa
skupio sam desetak lajkova, nije loše

posle posla juriš e-bajkom da potrošim još par tih pašteta na one dve lokacije sa 3+5 pasa, usput sam nabrao nekoliko kukuruza da vidim kakvi su i bogme već mogu da se kuvaju
nakon pasta partija, tojest kuruz partija, mislim da ću sutra pokušati da nadoknadim propušteno u nedelju i to što ranije ujutru da bih mogao da ostanem što duže na vožnji

Nema komentara:

Objavi komentar