09 siječnja 2010

kako sam ja pametan... (HEATSEEKER)

lepo kažem ja (nama dvoma) sinoć
- ljudi, bolje je da danas malo o'ladimo, da se ne prezalećemo, jer ko će sutra ići dugačko ako (?) bude lepo vreme?

nakon skoro dva i po sata smo se vratili kući, a da smo jedva nešto pristojno odmakli od kuće.
tolika je vetrina duvala da je to bilo nehumano.

no zato smo uspeli danas da se održimo preko pet i po (!!!) sati na istom tom vetru,
iz prostog razloga što je od toga 2.5 sata bio u leđa.

a šta ćeš, isto kao i uzbrdo naspram nizbrdo (no srećom ne u tolikom odnosu/omjeru),
mora ti duže duvati/puhati u facu nego u leđa.

otišli smo na krug do Save, kroz Ub do Debrca i elektrane,
pa nazad prema Šapcu i na kraju hrabro u sav taj vetar kroz Koceljevu do Valjeva.

ajme.
no bilo je toplo, ljudi, koliko je bilo toplo.
bilo je 17, a na benzinskoj u koceljevi je pokazalo 21.
ne znam čemu toliko preterivanje, kao da 17 nije sasvim dovoljno?
i tako mi provedosmo osam sati na biciklama u periodu od 22 sata,
od čega se prvi dan ni ne računa, a drugi se računa.

kao dužina.
spasla nas torta, to jest pet torti...
naime danas lolini matorci slave svog sveca pa je na repertoaru, da ne kažem jelovniku, doslovno sve i svašta.
dole se izmenjuju gosti u ešalonima, a mi na spratu u potaji tamanimo svu tu ponudu prema sopstvenim nahođenjima.
jutros smo ubili toliko torte da smo samouvereno krenuli na trening od 5-6 sati bez ikakve hrane ni novca u džepu.
možda sam osetio neki nagoveštaj gladi u zadnjih pola sata, no to je deo treninga, to je trenutak kada se maže!
do sada sam znao šta da pojedem pred maraton, a sada znam i šta treba da uradim pred čazmu ;-)
sada ćemo u večernje-noćnu šetnju da malo odmorimo (?) noge, nakon što smo ubili pola činije ruske salate i pola flaše nekog muškata. ne znam zašto ne postoji sorta grožđa ženskat, nemojte mene pitati. a muškat je valjda drugi naziv za tamjaniku. no deluje.
do sada sam znao šta da pojedem posle maratona, a sada znam i šta treba da uradim nakon čazme ;-)
a sutra je nedelja, tzv dan za dužinu? gulp!
već imam ove nedelje pretrčano 88km, dakle ostalo mi je samo 12km na raspolaganju jer sam rekao da ne bih trebao više od 100 nedeljno, da bih ostao u sigurnoj zoni. ih kad bi bilo lepo jutro, pa da odemo opet negde bajkovima...

Nema komentara:

Objavi komentar