03 siječnja 2010

the užina

ne znam na koju foru me ovaj wireless povezuje i "odvezuje" na svakih par minuta...

juče sam prepešačio 10km i danas 16km, što mi se računalo kao "d užina" (iz naslova).
nisam znao kako drukčije da u nedelju ostanem u prirodi 3.5 sata, a da se ne premorim.
znate, "nedeljom se ide dužina".
ne znam ko je izmislio to pravilo, valjda je i on živeo u istoj kući sa Taštom :-)
a sinoć sam i pretrčao jedan kilometar, i sada već imam godišnji prosek od 3 metra po danu.

samo polako, langzam aber ziher.
kao što kažu narodne poslovice (updated version s-2010.01.03)
* kamen po kamen - kamenjar
* zrno po zrno - zrnevlje
* dinar po dinar - sitnina

2003  0555     km/mes 139     km/dan   4.826
2004  2414     km/mes 201     km/dan   6.596
2005  3282     km/mes 274     km/dan   8.992
2006  3730     km/mes 311     km/dan 10.219
2007  3554     km/mes 296     km/dan   9.737
2008  3008     km/mes 251     km/dan   8.219
2009  2223     km/mes 185     km/dan   6.090
2010  0001     km/mes 000     km/dan   0.003

no zanimljivo je ovo kada podeliš godišnju kilometražu sa 365/366, i kada u toj matematici zaboraviš na dane bolesti, odmora, putovanja, oporavka, povreda... i kad na kraju godine vidim da sam "svaki dan" pretrčao po 6km i prevezao po 47km, pa je li to mnogo ili malo, hehe? u sred leta je to smešno, ujutru otkaskati pola sata i posle posla provozati se sat i po. mislim, "sve je to lepo, ali šta ću danas da RADIM"? a evo danas, po ovom snegu, ko će šlajfovati kroz bljuzgu 40 minuta, i ko će posle toga dva sata mtn bajkom da se kliza i zaprskava, posle toga da se čisti i pere još dva sata, zbog usranih 47km? fuj. s te strane gledano, trčanje je sranje, uvek ga bude malo. da li sam trčao svako jutro 5km ili 10km, to mi dođe isto. eeee, ali da li sam vozio svaki dan 25km ili 50km, to mi već pravi razliku. IAKO sam (glede i unatoč) pet puta duže bio biciklista nego džoger. za 25km bicikle se ne bih ni oblačio, a po mojim Poen-ima 5km na trčanju je negde kao 25km na trkačkoj (20km na bajku). e sad pošto mi je normalno da vozim najmanje 50km, onda bi mi valjda bilo logično da trčim najmanje 10km? (a uglavnom jeste). a pošto sam znao da vozim u nekim godinama i po 60km dnevno (na proseku cele godine), što na bajku što na trkačkoj, to mu dođe kao da sam trčao 12~15km ... dakle nek bude 13km dnevno. pa čak mi ni to ne deluje "nešto" strašno, u smislu da treba preko cele godine trčati oko sat vremena dnevno i to je sve. preko leta brže, a zimi sporije. manje više. no kad smo vozili tih 22000 godišnje to je bilo ono, da voziš maltene koliko god možeš. jer ja idem napred uvek sâm kad vozim, to je nešto SKROZ drukčije od treninga u grupi, a tu je uopšte biciklizam vrlo glupav za vođenje evidencije, ako imaš pretežno grupne treninge. mislim, MOŽEŠ da upišeš koliko si "prešao" ali to je manje-više kao da se kitiš tuđim perjem, kao kad Miš kaže Slonu "ala tutnjimo! ha?".

i tako. hteo sam da premestim ovaj blog na drugu adresu da mi je lakše da sortiram arhive u kompjuteru, no mrzi me. ko god čita njemu je svejedno pritiskao na s-ok.blogspot ili na primer s-2010.blogspot no eto, kažem, mrzi me danas da se oko toga petljam...

Nema komentara:

Objavi komentar