28 kolovoza 2012

ne moram da idem brzo da bih se osećao dobro

... reče mi jedan frend, i ja pokušah da mu objasnim čar brzog trčanja i vožnje... no zbog bolesti (izgleda kao neki stomačni virus, sve mi je bljutavo i malaksao sam do tačke da jedva kucam slova i držim se uspravno za stolom) mogu JEDINO da ovde stavim google prevod sa Enhlish koji sam par minuta popravljao da izbacim totalne besmislice koje celom tekstu daju dojam kao da pokušavam nekog da zajebavam nudeći mu ovakve gluposti na čitanje :-(

Pa, i ja, ali kad sam pokušao objasniti Loli zašto osjećam melankoličan na nekim vožnjama: Mogao bih pokušati ugurati zabavu u svako trčanje ili vožnju, a time bih mogao (nakon 20 godina ponavljanja isti Ceste i staze) teško pronaći motivaciju za kotrljanje 53x19 na 32 km / h na ravnjikavom za prvi sat, a zatim lagano popeti nekoliko malih brežuljaka i vratiti se kući s 29 prosjeka i vožnje koji je bio gotovo dosadan.

2 velike opcije postoje - intenzitetom se igrati, ili na kartu zanimljivosti staze. Jednom sam na nepoznatom terenu, u nekim Planine koje vozimo jednom godišnje, onda sam mogao samo uživati i biti savršeno sretan sa Lolom u nekom brutalnom profilu gdje se nije mogao napraviti više od 18 prosjek, ALI sam bio jednako sretan da ga voziti sa MTB-er frend koji je pokušao nabiti previše početni tempo do 1000m nadmorske pa je pretjerao i nakon što smo stigli do dna spusta je gotovo ostao zbunjen  nekoliko puta kada mu je bilo pretješko
u zavjetrini  jer sam mislio "sad smo prošli uspješno sve Najteže stvari, ručak me čeka i budući da smo na istoj dosadnoj cesti koje Vozimo svaki dan, stavi u 44x11-12 i rokaj povratak kući "... i tada je bio 22 prosjek s 10% off-road.

  Vozeći sâm neki road trening od 2h, ja bih zaposlio moj um na ideji "mogao sam dobiti 34  prosjek? kako treba ići prvi sat? kako napraviti energetski plan da ne bi usporiti zbog umora? ". I premda to nije utrka-tempo, to je neka vrsta "mazanja" koji drži me motiviranim, i to također varira zbog onoga što sam učinio u prethodnim danima, to bi moglo prerasti u 34,3 ili AVG 33,3 prosjek ali to me čini sretnim zbog načina, igrao sam se, ja sam se testirao, ja sam "naučio" nešto novo, i to je zanimljivo za mene i prenosi se kroz svo "dosadno" ponavljanje, jer ista brda vozim sa 14 ili16 km / h zbog vjetra, to je kontinuum trenutaka spojenih u 2.5hrs vožnja.

Na vrhu toga, imam staze koji imaju dijelove sa jako loše prometnice. Zatim MTB dolazi u igru. Isti trening na MTB, 29 U prosjeku, koliko bih dobiti na trkačkoj bicikli u odnosu na to, s obzirom da moram ići zapravo * sporije * na nekoliko dugih spustova,zbog uništenih cesta???
Čak i usponi na lošim cestama, koliko Cestovna bicikla mi daje u odnosu na 15kg čelika MTB (w / torba i pumpa, frigidna vilica, polu-slick gume, čeličnoe čudovište iz 1998 koji je imao 3x7sp kada sam ga kupio).
 LOL! Napisao sam frigidna vilica umjesto rigidna (kruta), jer
pritiskam na tipku backspace nakon svaki drugi slovo, zbog makin' previše grešaka što ovo pišem s37,5 temperatura i neki bolovi u trbuhu koji ne dopuštaju mi ​​da jesti cijeli dan i ostavite me umornoga i slaba do točke da je potrebno 1minuta prevući iz kauča do stola, kao da me netko tukao s bejzbol palicama ...TAKO oprosti sve greške pri pisanju,
na neki način sam uspio pisati brzo, ali nisam mogao bez učiniti greške, tvoja teorija neuzimanja šećera je na djelu ovdje, a ako nisam bolestan izletio bih na trčanje 11km u 44 '.Opet nazad na istu temu brzine gdje sam spontano došao, zašto bih trčao13 km / h opet i opet istom stazom uz rijeku, trčanje 15 km / h daje mnogo više pogleda divljenja od desetak kafića sa strane rijeke, pogađanje vremena uspona od 1050m (60m penjanja) prema tome i osjećaj u nogama i plućima, 4'40'' znači ide dobro, 4'50'' je već manje dobro i mora se nadoknaditi u silasku nizbrdoi ILI
istaći bijelu zastavu van inastaviti drugim tempom do kuće koji znači malo drukčiji - drugi trening, tipa 45-46' za 11 km. Tu je igra, zabava,to je šah ili poker PLUS trčanje, dva-u-jednom zanimacija da bih motiviran željno pisao blog poslije. Također, na jedan način se osjećam nakon 140 km težeg bicikla jučer, razlikuje se taj osjećaj dramatično u odnosu na trčanje nakon samo 120 km i još puno lakših, a razlikuje se i nakon 65 km jurnjave. I to je veliki mozaik s milijunima boja, gdje ja stalno dodajem nove boje, stavljam malu plavu točku u područje uglavnom ljubičaste, i doživljavam da upoznajem sebe i da će mi to pomoći u sljedećem halfmarathon
da odaberem savršen tempo , čak i ako ubacim malo fartlek začina
u njega. Nadam se da pokazao veliku sliku zašto volim "tempo".

Nema komentara:

Objavi komentar