15 kolovoza 2012

smrša(t)ću

šta, nisam 2 dana pisao blog? c-c-c-c-c...
gle, zapamtio ovaj papir u blogger-u da pišem u Verdana font-u,
pa mi danas odmah izlaze lepa slova a ne neka kockasta govna!
od Verdana pa do Triglavaaaaa, nešto sam baš loše raspoložen ;-)
dakle o'vako, vikend je bio untipičan,
jer nisu bile 2 Dužine (a onaj sa 2 dužine je kao tipičan???)
nego je subota bila sa 2 Tempića a nedelja sa poluDužinom.
ponedeljak je bio planiran kao odmor,
ujutru lagana vožnja a popodne ono trčanje najavljeno
u prethodnom postu. namazao 10km za 39min.
to jest koliko sam mazao nadao sam se da završim za 38',
no bio sam premoren pa se taj osećaj mučenja NIJE
baš pretvorio u brzinu koju su noge zaslužile.
to trčanje je bilo malkice specfifififično, jer sam išao city-bajkom
do jednog mesta na 4km od grada,
tu sam vezao biciklu za saobraćajni znak, i počeo trčanje.
prvi koraci su delovali PRE-tromi i PRE-kratki,
no kako na asfaltu postoje brojevi na svakih 100m,
i male crtice na svakih 25m, pogledao sam brzinu.
prvih 100m za 21 sekundu, da li sam ja normalan, 3'30''/km :-)
ručna ručna ručnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
već posle 200m sam jedva disao,
ali sam se posle 300m ipak vratio u homeostazu.
plan je bio blago uzvodno 5km po 4',
a povratak nešto brži.
mašta je bila da sve bude još malo brže, no mašta je ostala mašta.
nakon što mi je štoperica pokazala da se vraćam 3'45-3'48/km,
i da sam ušao u poslednji km nakon 35'05'',
sramotno sam ga prejoggirao u nekom tempo-rastrčavanju,
iako je blago nizvodno, i stigao do svoje bicikle svež.
to je ono, nije nizbrdo, zavisno od vetra više nego od nagiba,
nekada tuda biciklama prođemo uzvodno 36km/h a vratimo se 32,
recimo na primer na nekom tempiću... pa tako i sad, duvao vetar,
ja onako sa spuštenim šakama odmaram ramena,
koraci koliki su tolliki su, tek da uđem ispod 39'...
mada moram priznati da sam se jako nadao (opet ona mašta)
da će mi ovo delovati ritam polumaratona, komforno,
a na kraju je bio ritam na pola između 10k i 21k. a šta ćeš...
e dan nakon tog dana odmora (what?) smo prvo išli krug na Divčibare
(86km planinski profil), i posle toga ja odem još 50km po brdima,
i to sam ga baš natočio srećan da me ništa ne boli.
to jest malo me zatezala desna loža, ali na bicikli nije puno.
i nakon takvog dana sa skoro 140km po brdima i planinama,
danas odemo da nadoknadimo onu Dužinu od vikenda,
jer nije na poslu bilo gužve sve do podne.
mislim, ustali u 4h, doručkovali u mraku, taman svanulo i mi pafFfFf!
malo je bilo prvih pola sata friško u kratkim rukavima na 15°C,
naročito kada uđeš u neku veću senku, brrrr...
ali posle je bilo super, 5 sati vožnje po brdašcima, baš onak FAJN.
pa još stigao da ošišam travu, još neke posliće,
ko rano rani - leći će već u 8-9 uveče! (ovo nije bila šala)

Nema komentara:

Objavi komentar