13 kolovoza 2012

Ana, Tom, i Ja

ako nešto mrzim to je kad me izda neki deo tela, 
pa ne mogu da radim ono što hoću...
ne, ne radi se o tome što vam je prvo palo na pamet,
previše gledate Vudija Alena! :-)
nego juče me podosta bolelo u leđima, 
a danas kao da je još gore.
sad bih otišao na jedno trčanje,
ali se plašim nekog dužeg treninga,
sačuvajmebože da odem 15km od kuće
pa da ne mogu da se vratim :-(
a ako bih cepio nešto kratko,
sad se opet plašim da li uopšte mogu da prođem kejom
ovih dana počinju Tešnjarske Večeri
pa ako postavljaju neku binu pored reke,
to bi me ubilo u pojam da se zaletim 16km/h ka zapadu,
i da udarim u zid skela i zvučnika.
mislim, kažu da je na trčanju zid na 35-om km, 
a ja bih ga ugledao već na drugom km :-)
tako sam moram da smislim neku sigurnu varijantu,
nešto na neku drugu stranu.
dakle gde? koliko kratko? koliko jako? ufff...

a jutros je bilo samo 14 stepeni! 
da izmenim Azru i "proljeće 13-og u decembru":
"jesen, čak i u avgustu, 
13-og ili bilo kog drugog..."
a mi bi da se provozamo pre posla, 
na kraju sam rekao kako ne da sam trebao da uzmem rukavice,
nego sam trebao da uzmem DUGE rukavice! ukoč ukoč...

"kaži da li te pitaju za put prema nebu,
cijena je, sigurno visoka..."
pa ne znam. nekako mi tako idu stvari,
da ću se izgleda ipak zadovoljiti jednim POLUmaratonom,
negde tamo na jesen, ono, klasika, svi u gaćama ja u helankama :-)
da li bi to bilo 1h24 ili 1h28, to više nije bitno
znam da ne mogu onih nekadašnjih default 1h17-1h18,
čak ni prošlogodišnjih 1h20 (jbt pa jel to bilo tako skoro???)
a onda nemam ni neku želju za rezultatom
nađem lepo društvo i opušteno istrčim to do kraja
za bolje rezultate ipak treba da se trenira, 
ne možeš da se zajebavaš na bicikli, a da trčiš brzo

to jest sad sam se setio, biće valjda i Cerski jesenas?
ono nije loše, 3.5km nizbrdo, 14km blagog nagiba po rupčagama,
i na kraju 3.5km uzbrdo, baš tzv "moja staza" :-P
e to bih stvarno voleo da otrčim, fino da sam ga se setio.
ma nebitno
samo sam onako seo za komp, dok mi se slegne užina :-)

Nema komentara:

Objavi komentar