25 rujna 2012

'volko evra, 'nolko evra...

više sam pukao od ovih majstora, sve nešto u dnevnicama,
sve nešto kao da svaki dan trče ultramaraton kroz saharu!?
kolko košta da se od ove šupe koja se ionako urušava, 
da se od nje sruše krov i dva zida, da se tu nadogradi gredica,
da se gore digne nešto crepa kojeg već imam, 
da se to sve utegne, poturi se neka lamperija, ofarba,
treba jedna greda da nosi ćošak koji visi sam za sebe, 
i kad mi reče čovek 1200 evra e kad nisam pao u nesvest.
a kolko bi to bilo da ja srušim krov i da ja uradim... šta?
šta ima, ajde ti reci, što ja mogu tu da uradim,
on kaže - možeš da olupaš malter sa spoljnjeg zida, 
ja rekoh - ok. 
i dok su oni pili peto ili šesto pivo, ja se popeo na krov,
leteo je salonit i grede kao da je neka eksplozija,
minimum nuklearna a možda i ona još gora (teoretski),
i nakon toga obišao oko kuće, 
dok me je kuče od komšinice svo vreme lizalo po listovima
(kao da je znalo da sam nešto pre toga pretrčao 22km)
ja olupam gro maltera, vratim se u dvorište,
naravno njih zateknem gde sam ih i ostavio,
to jest jedan je otišao kući, pa smo popili i njegovo pivo :-)
to je njima bilo 7-mo ili 8-mo a meni drugo, ok...
nakon toga oni otišli kući, ja opet otišao iza kuće,
opet sa kučetom jedan-na-jedan no ovaj put sam se 
popeo na merdevine pa nije mogla da me dohvati,
inače bi me neumorno lizala i grebala još sat vremena :-)
nastavio sa olupavanjem maltera, dovršio do kraja,
svo vreme mi neki žbun vršio masažu levog bubrega,
nemam pojma kako će oni to izmalterisati,
mislim KROZ taj žbun, no rekoše da će moći (???).
i tako su oni videli da su se zajebali, 
jedno su majstori a drugo su sportisti, tek kako bilo,
ja sam za pola dana (a nakon trčanja od 22km)
uštedeo 240 evra, jer je toliko Glavni Majstor rekao da 
koštaju te radnje koje sam ja uradio, da pojeftinim sebi trošak.
to jest, ostalo je da nakon svih radova sâm prefarbam
te grede i lamperije koje će ostati ispod crepa,
u tom letnjikovcu, a to mi je stvarno par sat igre, 
nikakav rad ili nedajbože teško fizikalisanje kao ovo danas.
sad, u svom tom ludilu (volim te kad pišeš, reče Đoni)
detalji trčanja zaista nisu tako važni,
važno je da sam se okupao i sprao sa sebe sav onaj malter, 
u trenutku sam pomislio da ću noćas spavati zabetoniran,
ispod debelog sloja prašine preko celog mog malenog organizma :-)
i tako, ništa, boleli me listovi, premalo sam letos trčao :-(
ja se nadao da odem u Koceljevu na maraton,
da otrčim svoju prvu dužinu nakon godinu i po,
no kako stoje stvari, čeka me još previše posla do kraja tjedna,
pa da su premale šanse da ću moći da se u to upustim.
u stvari mi je žao.
vidim da će mi proći još jedna jesen, i sa njom poslednja šansa,
da nešto uradim u atletskoj 2012-toj :-(
a šta ćeš, kupio kuću, celu je renovirao, sve sredio,
juče sam čak skovao kućicu za pse (prva se uselila Lovaćuša)
kao generalnu probu za ispit da li umem da napravim Kuću :-)
šteta da ovo nije fejsbuk, jer sad bih stavio i sliku,
pa bi rulja anonimaca mogla da u tome uživa... jbg

Nema komentara:

Objavi komentar