19 kolovoza 2015

ljudi? zar to još uvek postoji?

baš je fenomenalan osećaj kad ti piše 140 ljudi pogledalo, a niko lajkovao album slika. prosto da se zapitaš šta to oni svakog dana gledaju, i zašto, ako im se ne sviđa. 

oh ne, nije to. 
oni su "iznad toga". 
jer lajkovanje je tako paorski, a čučanje na kibic fensteru je tako aristokratski. lajkovanje je prosto kao da si nekom rekao "hvala", a zašto bi se koji kukac zahvaljivao za nešto što je stiglo besplatno? bljak.

one prethodne problematične blogove su lajkovali samo ljudi s mudima, da izvinete na izrazu, jer se tu ubacilo i nešto malo slabijeg pola, čisto da ostatku polova pokaže ko zaista ima muda. jer kao što reče onaj u poruci, znaš Sale, "dosta ljudi" se svrstalo uz Njega, a protiv Tebe.

hahahahaha, pa ja poznajem samo tuce LJUDI u svetu trčanja i svi odreda će radije verovati meni nego hrpi govana. a uz koga se svrstava RULJA, zaista me zabole, evo baš me zabole, jaoooooo

jer koga god Rulja zamrzi, meni postane simpatičan. oni nemaju hrabrosti da nekome nešto kažu u lice, nego jedino umeju da stisnu lajk na komentar protiv Njega. i onda su tako u gomili srećni. što reče jedan veliki mislilac, "u gomili smrdi, al je barem toplo". kad se ispišam, pa kad ga otresem, e ona kap koju lansiram u travu, toliko poštujem tu Ruljicu :-D

nego evo ĐE sam išao ovih dana. 
(vidi sliku) 



juče sam otišao levim putem (ne do kraja) i vratio se desnim, a danas sam otišao po sredini (do vrha) i vratio se levim putem. 22 + 23 km, prvo 400-ak a zatim 450-ak metara uspona. noge sve bolje iz dana uz dan, prosečna brzina 5'/km, par sekundi gore (danas) ili dole (juče), nebitno.

naj-događaj tjedna, rešio sam se jednih patika.
kako je lep osećaj kad neko ili nešto crkne pre tebe, a do juče je bio foto-finiš ko će duže izdržati :-P

ne mora lajk, ja ovo pišem za sopstveno zadovoljstvo.
mada mi ne smeta ako usput zabavi još nekog...

Nema komentara:

Objavi komentar