25 veljače 2016

25/29

šta da radim, da se trpam u onaj Strava izazov i ovog meseca, ili da se pravim lud? isto kao i u Januaru, i ovog meseca sam počeo skroz neobavezno, i u prvih deset dana proveo više vremena na bicikli nego u patikama. zatim sam počeo da trčim sve više i u samo desetak dana se na rang listi probio sa 100-i-neke do 15-te pozicije. lako je izračunati da ljudi koji nakon 25 dana imaju pretrčanih 700km (trenutni top10) u proseku trče po 28km na dan, što i nije baš neka Dužina. ako za njima kasniš 50-ak kilometara, dovoljno je u preostala 4 dana zveknuti po 40-ak, i posao je završen. u krajnjem slučaju, uvek mogu u ponedeljak 29-og da otrčim 2x, a ako treba i više puta. naravno, samo pod uslovom da mi to bude na bilo koji način "važno". za sada mi NIJE važno, što se vidi iz poslednjih nekoliko dana, jer se nisam nešto upinjao da pređem "što više". nakon onih 47km u planinama, u utorak sam rastrčao 26km jako lagano (mislio sam da je 25), pa juče okruglih 30km ali malo jače, na granici Tempo trčanja, a danas sam opet otišao na izlet i ispitivao neke lokalne puteve koji postoje na karti ali u stvarnosti nisu ništa više nego šumske blatnjave prečice koje lokalci koriste da izvlače posečenu šumu. tako da se nisam baš "usrećio". odmah nakon toga smo otišli na pešačenje pa sam nakupio pet sati na nogama, što baš ne ide u korist kvalitetnog odmora, za ostatak meseca. najkritičniji dan će biti, koliko vidim, sutra, jer je najavljena kiša od jutra do mraka, i ona najgora temperatura od 5 stepeni. kad bih znao da će u brdima da letucka neka susnežica otrčao bih u vis bez puno razmišljanja, ali se plašim da će gore samo više da duva, i ništa više. bumo vidli.

Nema komentara:

Objavi komentar