29 rujna 2016

Heja Heja Lokosi

za one koji ne vole fejs-buku, 
evo ponavljam popodnevni Prvi Dojam:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

kilometar prvi
zateže me kad pružim nogu prema napred
razmišljam da li da se odmah vratim kući ili da trčim još koji minut, da zaokružim na recimo dva kilometra

kilometar drugi
odlučujem da trpim i da idem malo dalje
ako baš bude bolelo presvući ću se i otići biciklom

kilometar treći, blago uzbrdo kroz grad
sad boli i desna loža, to je umor od juče
boli sve po malo, i to maskira onaj prvi bol uklještenog živca

kilometar šesti
ništa mi ovako ne fali, kud šest tud i trideset, odoh dalje na planiranu dužinu
koga briga što me boli kad pravim dugačke korake, ako ionako ne mogu da napravim duži korak od 115cm, zbog umora

kilometar petnaesti
euforičan sam, zamoliću nekog da mi uplati za Zagrebački, i to ću ići full maraton, pa makar i lagano ili na 80% ali ZAŠTO DA NE?

kilometar trideset treći
hmm, sve je to lepo, ali treba sedeti u autu 6 sati, šta ako mi se nešto opet dogodi?
da se ipak ne zalećem?

sat kasnije nakon tuširanja
hmmmmm...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

kako su lepe ove krivudave linije, kao neka čipkica iz ere čarlstona

elem, nemam pojma otkud mi je palo na pamet da nakon 10x800 treba da trčim Dužinu
ionako taj pojam dužine shvatam rastegljivo,
pa sam ovo danas doživeo kao neko podugačko rastrčavanje
možda podsvesno priželjkujem da još malo smršam, pa zato, vrag bi ga znao


štos je u tome da je ova brana napravljena kasnije nego satelitski snimci, mislim da su je nekako docrtali ili šta već. jer kad trčiš po vrhu nasipa, kuda ide asfaltni put, ovo očitavanje nadmorske ode po dnu vode, kuda ide zemlja koja je ispod ovog visokog nasipa.

tako kad pređeš po vrhu brane asfaltom na drugu stranu, pa se vratiš nazad, umesto ravne linije uvek ti se na grafikonu pojavi 50m spusta pa 50m uspona u jednom, i opet u drugom pravcu. 

ovo bi bilo dobro za skupljanje nadmorske u onom Strava challenge, odeš do brane i samo trčiš tih 500m napred 500m nazad, PO RAVNOM asfaltu, i nakon svakog kilometra ti se pripiše poštenih 100m uspona i 100m spusta, mašala! 

na tamo sam išao negde oko 5'30''/km jer je uzvodno sa nekoliko kupsera, a vraćao sam se samo par sekundi sporije od 5'/km. 

ukupni prosek mi je dosta pao tu oko same brane, jer sam pronašao neke kučiće pa sam silazio do vode da im naspem vode u flašu pa sam im to nosio nazad pa ih jurio po šumi i tako sam desetak puta stani-krenuo i ceo taj deo trčkarao jako sporo.

vidi se i na slici da sam išao istim putem napred-nazad a nisam napravio onaj uobičajeni trokut da se popnem s jedne a spustim s druge strane brane.

u nekom trenutku sam bio baš tužan što mi noga nije skroz prošla i odustao od trke u nedelju, ali obzirom da je Kragujevac tu samo na 120km i da bi to moglo da se preveze za 2h autom sa jednom kraćom pauzom za istezanje, mislim da ćemo ipak otići.

prijavio sam oboje, startnina se plaća na licu mesta, to je trka kakvu volim.
ritam i sve ostalo će biti skroz nevažno, od jedne trke ili treninga se niko nije popravio za 10% pa neću ni ja u nedelju, videću kako će mi se trčati, a najverovatnije mi se neće naročito žuriti.

~~~~~~~~~~~~~ opet čipkica ~~~~~~~~~~

evo popunio sam prijave i za ZG!
opet će onaj spiker da brblja kako sam prešao iz Metalca u Lokomotivu za nepoznat iznos kuna, šta li će biti dogodine kad pređem u... nema veze, nek ostane tajna.



sad imam fore do subote u podne da odlučim da li ću da uplatim ili neću. ako uplatim nagrabao sam jer ću morati da trčim Maraton, ako ne uplatim još gore sam nadrljao jer ću onda morati da trčim 42km simulaciju Zagrebačkog ali ovde kod kuće na treningu sa pet gutljaja vode na okretu i to bi otprilike bio sav hajp kojem bih mogao da se nadam.

usrati se u gaće, ili direktno u pantalone, to je ukratko dilema.

Nema komentara:

Objavi komentar