06 rujna 2016

money money monKey (ABBA)

imam da vam pišem o jednom Poznaniku
da smo na društvenim mrežama gotovo bih ga nazvao Prijateljem no kad vidite o čemu se radi, shvatićete zašto ne mogu


elem, trčimo nas dvojica maratone i polumaratone u Hrvatskoj već godinama, nakupilo ih se tuce
(videh na neko piše "tucet",
osećam se protiv svih tih reči kao don kihot)


kaže on meni prošle godine, daj mi sale neki mejl, da mogu da ti se javim ako mi nešto zatreba, kupio bih neku biciklu a tamo kod vas u srbiji ima taj sajt CIKLOBERZA i svakakvih povoljnih biciklica


dao mu ja mejl, on tražio mobilni ako mu nešto bude baš hitno, ja mu dao i mobilni mada ga nikad sa sobom ne nosim, praktično je brže da mi se javite na mejl


par puta se nešto javljao, ja se napravio lud jer sam bio u frci i računam još mi samo fali da putujem po srbiji i njemu kupujem bicikle, a nemam vremena ni zube da operem kako valja nego uzmem žvaku i istrčim iz kuće na posao


sad se sretnemo zadnjeg vikenda, kaže on, pa šta bi vam bilo teško, u onaj vaš kombi biciklistički samo ubacite par bicikli i kao bajagi idete na trku, i samo ih meni istovarite


kažem ja, okej, ali pazi, sve to što se kod nas "povoljno" prodaje, bicikle vredne 4000 evra koje kupiš za 1200, to je sve ukradeno, to je javna tajna, i štaviše sve više ih je pokradeno iz slovenije i hrvatske. dakle kako ti misliš da ti ja dovozim takvu biciklu, bez ikakvih papira? daj ti meni neki ugovor gde piše da si ti to kupio, da je to tvoje vlasništvo, a da ti ja samo dovozim.


ehhh, reče on, pa kakvi papiri, pa to niko nema. jednom sam (nastavlja priču) tako kupio biciklu u srbiji pa dao oglas na nekom slovenačkom sajtu da je prodajem, i javio se čovek da je njegova bicikla, baš sam imao puno problema...


gledam ja, nema skrivene kamere.
tip je mrtav ozbiljan.
on ZNA da kupuje ukradene bicikle, on to radi već duže vreme, on ne kupuje biciklu za sebe, i NEĆE da mi kaže ajde sale ja na svakoj zaradim hiljadu evra evo tebi 20% za prevoz.
jok, on mene moli kao da mu donosim lekove za teško obolelu taštu, ja mu tu dođem kao neki volonter u kriminalu.


mislim da sam uspeo da ga oteram u pičku materinu najlepšim mogućim rečima, prosto da nije ni primetio da sam ga oterao, nego recimo da sam mu do tamo naručio taksi.

Nema komentara:

Objavi komentar