24 rujna 2016

balkan i ja, da!

vidim da je danas bila balkanijada za veterane u polumaratonu.
ja pola godine ovde serem o odžacima i rajcu i hoću-neću, a taj polumaraton nisam ni pomenuo.
jedino što znam je da mi je neko pre par meseci za to rekao, ali niti sam zapamtio gde je ni u kojem terminu.
ostalo je na onome "biće to i to, tamo negde u septembru, javiću ti, čućemo se još".
i onda ovde 107 ljudi zvanično, i još 5x toliko nezvanično, čita šta ja trabunjam, nešto lajkuju, povremeno komentarišu, i ama baš niko da se seti da kaže Čekaj bre sale ima i taj neki polumaraton, ne znam da li znaš?
sva sreća da sam (polu)povređen pa mi nije žao što nisam to trčao, jer nisam ni mogao toliko da zapnem po ravnom.
ali da sam mogao, eto bilo bi mi baš žao.
i oterao bih vas sve u kompletu "tamo" gde vam je mesto!
no eto, ovaj put imate sreće :-D

Nema komentara:

Objavi komentar