01 studenoga 2013

ABeCe-da



Naravno da sve mora da krene naopačke!
Oh bože i marijo terezijo, šta sam vam skriviJo???
Oke, bio sam pet dana offff-lajn, i nisam bio upućen.
Mislio sam da je ta neka trka po fruštuk gori sledećeg vikenda.
I pazi sad.
Trčim sinoć, mrak upravo pao, onaj mrkli.
Ja se sa vrha brda spuštam u grad, asfaltom doduše, ali kroz neku šumu.
Naiđu kola spreda, ja odem desno.
Ko velim da me neko ne ubije.
Naiđu kola otpozadi, ja odem levo, propustim čoveka.
Eee, ali kad naiđu istovremeno i spreda i otpozadi, da izvinete, gde da odem?

I u svemu tome, ugasim ja muziku,
i dok su mi još slušalice na ušima, zovnem jednu drugaricu.
Ono znate, imam 300 nepotrošenih minuta, pa ajde da ubijemo bar mali delić toga.
Jebiga, 31-vi u mesecu. Greota da propadnu impulsi.
Tek ona meni reče kako u nedelju ide na trku, na fruštuk goru!
Auu, kad me šlog nije strefio!
A ja mislio da je ta trka tek za deset dana...

Imao sam neki plan (čuj ovo, ja imao plan!?) da nakon dva trčanja u četvrtak,
odem na dva trčanja u petak, pa da subota bude bici-vožnja,
i da nedelja bude neko trčanje, bog te pita gde i koliko dugačko.
I sad, šta sad?
Ništa!
Jutros (petak ujutru) smo otišli na trčanje, a popodne sam uglavio biciklu od subote.
Subota bi trebala da bude neki odmor (wtf???) i u nedelju trka.
Jel se to zove taper?
Ma koga briga.
Nakon 5 treninga u 2.5 dana, može i zemlja da prestane da se okreće.
Ladno.

A ovo danas, jutrošnje trčanje, bilo je prosvetljujuće.
Kao prvo, shvatio sam koja je količina lišća po šumskim putevima.
Ispod lišća bude neravna zemlja, kamenčić, ili prošlajfuješ.
Dakle shvatio sam kakve mi patike trebaju za brdsku trku.
Dalje.
Shvatio sam da se uzbrdo popneš, išao jako ili lagano,
ali da je nizbrdo bogme solidna razlika između trčkaranja i ginjenja.
Išli smo 6 krugova preko nekog brda, s tim da sam ja išao 1 krug lagano,
pa onda 2 kruga jako.
Pa onda isto to u drugom smeru, da bih imao drukčiji uspon i spust.
Ono, situacioni trening.
Tako sam praktično napravio 2x2km jakog tempa,
i pre i posle toga podosta planinskog trčkaranja.

Nakon toga sam ručao i otišao na onaj bici trening,
računajući da mi je zbog trke u nedelju bolje da ga obavim večeras,
nego sutra (subota) ujutru.
Pa dobro, nisam se smrzao, ali sam bio daleko od odmornog čoveka.
Što naravno nije ni bitno, jer nije danas trka, nego tek u nedelju.
A pazi, nije ovo A trka.
Znate ono, A-B-C ciljevi u sezoni.
Ja ustvari nisam nikada ni imao A ciljeve.
Sačuvaj bože, za to treba plan, treninzi, odmori, taper, beži baci.
Ja volim te B i C ciljeve, one neobavezne.
Pa kako ispadne.

Nema komentara:

Objavi komentar