02 studenoga 2013

Dan Tri Ljubljanska Mučenika

auuu koliko me namučiše ova gospoda iz ljubljane!
ono kao, gledaš rezultate,
ali kad probaš da ubodeš mišem u stranicu, ništa se ne događa.
sad, nisam ja neki vajni programer,
tj to mi piše u diplomi srednje, ali je bilo u vreme fortrana i cobola.
i onaj treći, kako se zvaše.

aufff sve me boli :-/
9 sati treninga u zadnja 3 dana.
ja kao da sam zaboravio da je maraton tek prošao.,
pitam se kako bi bilo veselo da je danas trka, a ne sutra :-P
bilo bi ono, dva brufena našte srca, i trčanje frankeštajn stilom.
i jedno 5 energy limenki usput.
i opet bih zevao na startu, katastrofa.
još se posle neko pita zašto sportisti umiru sa četres godina.
ja sam slavio i kada sam doživeo 37.
htedoh reći preživeo.

dakle, ljubljana.
šta će meni rezultati, sad ćete se pitati.
pa evo šta ja volim.
volim da ih imam u Excel-u.
zato što mogu da ih prepravljam, iliti tvikujem (tweak).
npr umetnem kolonu ispred ciljnog vremena.
i ubacim fomulu da je to polje = cilj - polumaraton
tako dobijem vreme druge polovine.
ali ni to nije uvek najpreglednije.
onda umetnem još jednu kolonu.
ona mi bude = druga polovina / prva polovina
i formatiram da mi broj ima 3 decimale.
tako npr neki imaju taj broj 0.999,
što znači da su imali drugu polovinu bržu za 5 sekundi.

e sad, što ideš niže kroz plasman, to je sve šarenije.
iz prostog razloga što raste % ljudi koji prohodaju.
njima bude druga polovina ono baš baš duža.
ali mene zanimaju oni napred, oni "ambiciozni".
i na svakom maratonu tražim najvećeg divljaka.

dakle, tadaaaammmmmmmm!!!!!
Davor Krašovec, rođen 1976-te.
zapamtite to ime.
ustvari ne, odmah ga zaboravite.
a evo zašto.
tip je prošao polovinu za 1:20:43.
prvih 5km za 0:18:10 (!!!!!!!!!!!).
dakle kroz 5km je protrčala grupa Kenijaca negde iza 15 minuta,
zatim par slovenaca ovde onde tu oko 18 minuta,
i naš junak tu negde u toj rastegnutoj grupici,
po vremenima se vidi da su svi trčali na 20m jedan od drugog.
to se zove LETEĆI START.
da je tako išao do kraja, završio bi kao 10. u generalnom,
sa ciljnim vremenom 2:33:19 :-)
eeee, ali, on je stigao nakon 3:08:47.
DRUGU POLOVINU JE TRČAO 1:47:54 !!!!!

o bože, gde će ti duša, zašto si se tako poigravao ovim mučenikom.
ljubljanski maraton je dogodine ladno mogao da se zove
Memorijal Davora Krašovca.
malo je falilo.
jer kao što rekoh, ovih dana sportisti rano umiru.
a ovaj je pre starta popio bar dva kartona red bula.
onih mojih desetak limenki je mala maca.
dobro ajde nije možda baš svih 10, ali dve mi često ostanu.

jer Lola spiči preostalih osam.

nego pazite, neću ja da se rugam.
to je možda jedan sasvim fin dečko.
možda kod kuće ima čivavu. na primer.
to je ono što se dobilo kad su genetičari mešali psa i pacova,
pa onaj laboratorijski tehničar,
ubacio u multipraktik premali deo kučeta a previše pacova.
jer taj laborant, on je bio ovan, podznak škorpija.
nije umeo da se obuzda u eksperimentisanju.
i to je uradio dok ga niko nije gledao.
i nikad nije priznao šta je zasrao.
kreten.
i taj Davor Krašovec, osim što ima čivavu,
možda jede one kolutiće od riže.
možda sluša Nirvanu.
ali hoću da kažem, možda je još uvek normalan dečko,
UPRKOS svemu ovome što sam upravo naveo.
ali brate, ne da ga je odalamio,
ne da je prso, ne da je zaslužio ovaj blog,
nego je zaslužio da ga metnu na bilbord.
da uteruje strah u kosti celoj maratonskoj naciji.

nego, ne rekoh kako sam to uradio.
sačuvao celu tu stranicu sa rezultatima u html formatu,
zatim je otvorio u Word-u,
i zatim odatle copy-paste prvih 300 maratonaca u Excel.
dakle uspeo sam da skinem rezultate,
uprkos onim drkadžijama iz Ljubljane.
oni će meni da ne daju da kliknem desnim mišem.
ni levim da ne mogu da prevučem i selektujem rezultate.

a videh sad da ima još jedan sa istim rezultatskim koeficijentom.
koji je očigledno rođeni brat onog drugog, poznatog pod šifrom IQ.
ovaj ti se zove Marko Perić, stigao 130-ti u generalnom.
naše gore list, čitaj bosanac.
da ne poveruješ, i on 76-to godište.
ta generacija definitivno nije rođena za trčanje!

ovaj je krenuo prvih 5km za 0:18:55,
rekao bih "rezervisano" :-D
pocu je provukao 1:21:38,
a drugi deo je išao samo 7 sekundi ispod 1:50:00.
oooo, sveti prokopije i sveti pantelijoooooo !!!!
pa šta je taj, na rukama hodao drugi deo?????
završio tri-jedanes, da ne poveruješ.
nadam se da je i on još uvek živ, 6 dana nakon maratona.
jedino što još uvek niz stepenice silazi naguzičke, kao pauk.
dok mu čivava liže uvce.
a u džepu mu se mrvi rižin kolutić.
i iz vokmena trešti Metalika.
ali UPRKOS SVEMU TOME, možda je i on fin dečko.
e Periću, Periću, šta ti je to trebalo.
ko te je to tako bezdušno prokleo, i rekao ti
"dabogda upao kod antiše zjeca u glavnu ulogu".
pa to stvarno nema smisla.

i za kraj imamo i jednog iskusnog, 1962, godište!
čovek ima 51 godinu, nije blesav da se zaleće.
osim ako ga nije drknuo klimaks, pa se zaljubio.
e takvi što umeju da naprave sranje, daleko im lepa kuća.

dakle ovaj se zove Franci Teraž,
i krenuo je zajedno sa Perićem :-)
ljubi majka blizance!
zajedno na 5km, na 10km, u korak sve do 21km!
laka konjica, bože kako su lepo izgledali.
kao lipicaneri na paradi. kladim se.
e sledeći prolazak je matori lupio Periću promenu.
ili je Perić dobio proliv pa negde pričučnuo pola minuta.
kad se ide na lični, nema brisanja guzice!
gaće dole, trrrrrccccc, gaće gore, i trčiš dalje.
dok u dnu ekrana ide ono merenje pit-stop vremena.
ozbiljno vam kažem.
i na 31km Perić mu prilazi na samo 7 sekundi.
to je 25 metara, tom brzinom.
ako se to još uvek može nazvati brzina, kako su išli pred kraj.
to je delovalo kao kad deda Miloje trči trku oko Avale.

i tu negde ih u divljem sprintu prestiže Davor Krašovec!!!
sećate se Davora?
prošao je 5km minut ispred njih, prošao je Pocu minut ispred,
i tu negde je malo prošetao, ono, razgledao je grad,
opalio par fotografija, malo se istezao, svratio na pizzu.
i nastavio da trči.
u jednom času je bio 5 minuta iza našeg dvojca.
i negde pred kraj, u tom razuzdanom sprintu,
odeeeee naš pobednik, pardon, zmagovalec, prema cilju!

ovo je kao krimi roman!
jbt ne da ih je ostavio u prašini, šta prašini, u pepelu!
Davor uleće u cilj 3h08, dok Perić i Matori kaskaju, kaskaju.
nećete verovati, na 37km su imali 2h32,
a u cilj su ušli 3h11 i 3h12.
ČETRDESET MINUTAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!
ZA ZADNJIH 5 KILOMETARAAAAAAAAAA !!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!   

dakle ko god se kladio na Francija, kao na najiskusnijeg,
sve je izgubio.
od trojice gladijatora, opet na kraju ova dva 1976-godišnjaka
stigoše pre iskusnog matorog olinjalog zaljubljenog vuka.
strašno.
mislim, strašno.
šta više reći.




Nema komentara:

Objavi komentar