13 siječnja 2015

14km

auuuu kako je ovo sporo!
danas sam pretrčao 14km za skoro 1h06',
što daje prosek 4'42''/km.
dobro, prvih i zadnjih 3+3km kroz grad, to je sporo.
ali ni ono izvan grada nije bilo puno brže,
nekoliko kilometara po 4'30'' i nekoliko po 4'15''.
ne znam da li je tragičniji podatak onaj da mi ne radi vaga,
to jest pokvarila se pa smo je bacili,
ili ovaj, da kad ovo danas pomnožiš puta tri,
dobiješ maraton za 3h18'.

ne, nemoguće da sam toliko bolestan, jer nisam,
nemoguće da sam toliko neutreniran, jer nisam,
dakle jedino je moguće da sam pretežak.
ne znam sad, nemam neki program za računanje toga,
ali ako bi neko bio 10% lakši,
koliko bi mu bio duži svaki korak?
ha??????????

ali zato se ovoga sećam.
pre desetak godina, na zimskim pripremama.
bili smo sa klincima iz kluba na Divčibarama.
i sad, u tom nekom domu je bila u česmama ŽUTA voda.
a mi svi gadljivi...
i tako, svakog drugog jutra, otrčim ja do izvora.
na leđima ranac sa tri prazne flaše od 1.5l.
e ali sad, taj izvor je 4km nizbrdo, prosek 8% nagiba.
ono čega se najživlje sećam, to je taj osećaj pri povratku.
sa 4.5kg vode na leđima, bilo mi je neopisivo teško da
trčim uzbrdo, i koraci su mi bili smešno kratki.
hahahahaha, smejao sam se debelim ljudima!
pa ovako je njima, svaki dan, kao meni kad nosim vodu.
jer oni UVEK imaju tih 5kg viška.

i tako, kao u onoj dečijoj pesmici,
"ko se ruga, poseru ga",
tako sad i ja trčim sa tih par kilograma viška,
koraci su mi kraći, puhćem i dahćem,
zamahujem rukama ali bez ikakvog uticaja na brzinu.
možeš brale da pritiskaš koliko god hoćeš papučicu gasa
na Trabantu, ali ako na njega nakačiš kamp prikolicu,
teško da će po autoputu da zviždi 120 km/h.
brektaće 65 km/h i trošiće 15 litara na 100 km.
i još će usput da gunđa.
e to je poenta.
u tom gunđanju je sve.
prošlost (greške) i budućnost (planovi, želje).
i sadašnjost.
ta još i najviše peče.


ajd polako, da kopamo izlazak iz bunara...

Nema komentara:

Objavi komentar