22 srpnja 2016

među-

uopšte se ne radi o tome da neću da pišem o detaljima ova dva nezaboravna dana podno Medvednika, nego je problem što nikako ne mogu oba "trek"-a da istovremeno otvorim u Google Earth. pokušao sam kao gpx, kao kml, neće pa neće. otvori se ili jedan, ili drugi, kako pokušam da otvorim drugi ugasi se prvi, i tako u krug
:-(
a jedino mi ima smisla da ta dva izleta objedinim u jedan, jer sam prvog dana dotrčao do pola zamišljenog kruga, pogrešno skratio, a sutradan istom tom "pogrešnom prečicom" izašao na sredinu staze i dalje nastavio prema planu.
tu je usput bilo čak i previše anegedota, detalja, zanimljivosti, no sve to sam hteo da opišem stavljajući kao pozadinu slike (sa Google Earth) predela, da bih lepo dočarao kuda sam prošao.
sad ne znam šta da radim :-/
uzgred iliti usput budi rečeno, Lola ima neke sumanute planove za vikend, pa može da se desi da se ne javim sve do tamo nekog dana ihahaj.

Nema komentara:

Objavi komentar