19 veljače 2017

06/21 Prazan hod

Eto ti ga sad, novi launch je već na sniženju, 70€.

BROOKS MUŠKE PATIKE LAUNCH 3

Šta reći osim da mi je žao što ne trčim i ne treba mi više patika dok iz kuće ne pobacam još barem nekoliko pari... Planirao sam da na proleće opet slikam "prvu petorku" i da tokom mart-april-maja iznosim te najstarije koje su već jednim đonom u ... ali mi se nije dalo.

Što se tiče ključnjače (odvratnog li izraza, nije čudo što se zadržao još samo u zaostalim krajevima) kad krenem da napipavam otok deluje veličine KAJsije/ŠTAsije/marelice, baš u onoj rupi gde klavikula zavije u krivinu. Očigledno je prelom baš tu, "u ćošku".

Na slici se vidi razlika između 11.02. dakle 5 dana nakon pada, i juče 18.02. dakle 12 dana nakon pada. Veličina džombe je uobičajena i verovatno ćete moći da je opipate (besplatno!) na nekoj trci tamo u maju. Nadam se da će do sledećeg proleća malo da se izduva :-P




Čak sam i prestao da razmišljam o ponovnom trčanju. Prosto ne znam ni o čemu bih razmišljao. Čemu Planovi, kad ne znam šta ću moći. Da li će me boleti rame nakon par minuta ili pola sata. Bez bandaže? Možda ću morati da čekam tople dane, da bih mogao bez previše presvlačenja da pravim pauze. Najsigurnije je ne saplesti se i ne pasti ponovo, u slučaju hladnog vremena mogu da odignem točak na trenažeru pa da vidim kako mi to ide.

Kako uopšte izgleda minimalistički trening? Zagrevanje desetak minuta, malo vežbi u školskom dvorištu. Krug od 250m brzo, pa pola kruga šetnje sa rukom u marami koja mi visi oko vrata. Pa tako desetak puta. Zvuči zanimljivo. Nakon mesec ili još više pešačenja ili sedenja, SVE će mi biti zanimljivo :-)

Ionako se u meni svo vreme svađaju dvojica (obično ih je više!) jer jedan nekako misli da svaka godina mora da bude više-manje ista, a drugi se pita gde to piše da se nešto mora.

Nema komentara:

Objavi komentar