26 veljače 2017

13/21 Broj u koji ne verujem

možete da mi verujete ali ne morate. zaista nemam pojma koja mi je biciklistička trka bila 13-ta po redu, koju polumaraton mi je bio 13-ti, koji maraton, koja medalja, koji pehar. u biciklizmu ne verujem da imam 13 medalja sveukupno ni kad saberem sve one plastične sa Dunavskih Kupova. na trčanju pobedâ, koliko li imam? pojma nemam. mislim da nikada nisam pobedio polumaraton, ili se ne sećam. ne znam ono u krosu kad na državnom puste posebno veterane da li se računa kao zasebna trka. a samo u Valjevu sam pobeđivao u apsolutnom plasmanu i trke na 1km i na 3km i na 10km. mada nešto ne mislim da imam da nakupim 13 pobeda. gluposti...


ne znam šta radi ova kost ali jamačno je malo nestašna...
dva aspekta ima u tom srastanju:

1 (objašnjavam sličicu)
jedan dan deluje da se "uhvatila" sa malim preklapanjem doduše, ali čvrsto
drugi dan deluje savršeno "u liniji" kao da bih za par dana mogao na trčanje
trećeg dana niodakle izroni onaj špic koji je tu bio odmah nakon preloma, i više pojma nemam kako ga neko vreme nije bilo, gotovo sam na njega zaboravio. ali nećeš, majci...
četvrtog dana se sve pomera i gnjeca gore-dole kao da sam se upravo polomio i da svako srastanje još uvek ni ne sanja da počne

2 (ovo je ista stvar, ali druga tema)
zbog navedenog iluzionizma ili je rodoljubivije reći mađioničarstva, ne, i to je strana reč, a čudotvorstvo pak znači nešto malo drukčije, sva ta očekivanja skači kroz vreme neočekivanim i OGROMNIM skokovima.
- sve ovo će proći za deset dana, počeću odmah da trčkaram, neću stići da ispadnem iz forme baš na nulu
- ovo će trajati dva meseca, koga god sa istom povredom i u sličnim godinama sam pitao, svi su rekli da bez 6-8 nedelja nema srastanja bezbednog po povratak ikakvim aktivnostima
- ovo ide toliko sporo da ću skroz da se ukočim, udebljam, obezvoljim, rezigniram, odustanem i od same nade da u ovoj godini mogu ugledati makar najbleđu verziju sportskog Sebe, koliko god spuštao kriterijum šta to "najbleđa" može da znači
- pa opet u krug, jeeee, deci prođe za 2-4 nedelje a odraslima za 4-8, ako mi "uhvati" za 30 dana značiće da mi je telo na granici između dečijeg i odraslog

Nema komentara:

Objavi komentar