04 veljače 2017

41

falio mi je kilometar do maratona tj do 42km,
ali obzirom da sam danas samo vozio biciklu,
falilo mi je barem 160km do maratona.

ako ćemo da povučemo negde liniju,
kontam nek bude da je bar 200km na bicikli "maraton".
hmmm

posebna draž čupanja bicikle iz garaže ovako usred zime
je što je pronađeš u istom stanju u kojem si je spakovao,
pa pride malo zapečenu, poput prebranca.
a to je u slučaju ovih naših najgorih "kišnih bajkova"...
šta da vam pričam?
gledaš da li da je čistiš špahtlom ili čeličnom četkom :-)

kad na to dodaš 10km brdske šetnje po kišici,
dobiješ jedan dan odmora "na moj način".


nešto razmišljam, možda je maraton sve preko 200km ali na trkačkoj,
na mtb-u je svakako dovoljno manje, a na ovoj mojoj "kišnoj"
sa kramponkama i blatobranima do zemlje, koliko?
verovatno sve preko nekih 6 sati, bez obzira na kilometre.

postoje dva načina da ispadneš kul i da su ti ljudi zahvalni:
1) da pišeš što više o zanimljivim stvarima, i
2) da pišeš što manje o nebitnim danima.
tako pomažeš prijateljima da potroše vreme na najbolji način

Nema komentara:

Objavi komentar