28 veljače 2017

15/21 Lov na Prijatelje

PROLEĆNA AKCIJA

https://www.facebook.com/azjec

koga god može zanimati ovakav profil (jer nemam boljeg) neka se odluči još danas/sutra, dok ovo tuce objava stoji kao javno... pa ću ubuduće sve što tamo stavim deliti sa "prijateljima" i nikim više.

za sad imam samo jednog Prijatelja, e to se zove eklektizam :-P
treba biti lud pa se deklarisati kao moj prijatelj, ne sme to svako, heh heh :-D

(ideja je bila da tu okupim ovih nekoliko ljudi sa bloga, da možemo i van javnosti da podelimo neko mišljenje, kao u nekom ćošku pivnice dok u pozadini neka crnkinja, sa veliki guz, peva bluz. no ako nema zainteresovanih, nema problema)

danas je utorak, u utorak sam bio na kontroli, u utorak sledeći ću ići na novu kontrolu, danas sam napunio 14 dana ove robije i ušao u 15-ti kilometar.

prođeš na polumaratonu 14, pa računaš koliko je još 50% od toga
sat, plus pola sata, prosto ko pasulj.
nakon 15km imaš samo još 6, to se lako izračuna.
posle 16km imaš još petaka, svaki novi prolazak donosi skroz nove načine računanja.
mislim ONOME KOME JE do računanja. oni što skaču u vis nemaju tu čast.

ŠTO SE TIČE KLAVIRKULE,
juče sam se ozbiljno demoralisao jer mi se učinilo da previše "žvaće", koliko god ja bio esesovski rigorozan u nošenju utega i zatezanju istih. kao da se u jednom trenu grudni deo popeo preko onog ramenog, pa sam onda nešto uradio rukom pa se to KLAKKK vratilo na mesto.

jbg ako između dva dela kosti još uvek ima par centimetara lufta, to ne zvuči baš kao da "samo što nije zaraslo". ne veseli me mogućnost da ostanem ovako umotan i nepokretan još mesec dana, užaaassssssss

PS
evo kako izgleda kad nakon dve i po godine odvikavanja krenem da pišem poruke preko fejsa i otkrijem neke nove smajlije


Nema komentara:

Objavi komentar