08 travnja 2017

na dan trke

Izgleda da nisam jedini bio pametan ovde. Još neko je gledao crkveni kalendar i sinoć shvatio da su petak i nedelja "crveno slovo" pa odlučio da sve što mora da se uradi, uradi u subotu. Prvo je veterinarka otkazala sterilizaciju keruše, pa smo pomislili - odlično, nećemo morati da žurimo kući nakon trke na Ušću.

Onda su se javili majstori da će u subotu ujutru doći da montiraju ogradu i kapije, i neko je morao da bude kući od 7 ujutru a ne samo uveče. Da ne bih previše pisao, nervirao se, bilo mi je lakše da jednostavno "nestanem" na 24h, ujedno sam se manje i nervirao. Štaviše od silnog "popizditisa" sam predveče otišao na neko kombinovano pešačenje-trčanje, malo sam uređivao planinarsku stazu (jbg ako sam nešto i uradio na "crveno slovo" neki drugi planinari će polomiti noge, a ja sam valjda već polomio šta sam imao) i na kraju u nekim starim radnim patikama bez uložaka strčao poslednjih 5km u grad i totalno se oduzeo od napora.

Današnji dan je umesto planirane trke prošao u pomaganju majstorima i kratkom pešačenju, pa se sada otvorilo par mogućnosti za sutra. Da opet ne pišem unapred pa da posle brišem i ispadam budala, jer ionako sâm moram pojesti sve što sam nasrao, neću davati nikakve prognoze ni praviti planove. Ako stignemo u Jagodinu, vidimo se. Ako ne, nikom ništa. Piše da je moguće prijavljivanje na dan trke, valjda za ovakve izgubljene slučajeve poput mene, nadam se da to još uvek važi obzirom da na stranici tako stoji od prvog dana.


Nema komentara:

Objavi komentar