11 srpnja 2017

minimum

Postoji neki minimum da nešto bude "trening". Recimo ta Kamenica koja je na 20-ak km odavde, dotle sam desetak puta i trčao dužinu od 42km. A često odem(o) biciklama, i to je taj neki minimum. Nekoliko kupsera i blago valovit asfalt. 30 prosek ne bi trebao da bude problem. Danas sam u pauzi posla napravio bruto 29 prosek ali to je sa svim stajanjima na semaforima. Plus kad nosiš ciklomaster onda on odmah stane čim se točak ne okreće a ovo kad snimaš na Stravu samo minut prođe dok krenem nakon što sam stisnuo REC a auto-pauza baš i nije naročito precizna. Na +36 koliko je u bašti ispod dudova pokazao termometar nije mi se uopšte trčalo, ko zna koliko je na asfaltu. Nema veze. Nije ni ovo loše. Ili si se pokrenuo negde ili nisi.

2 komentara:

  1. Ja juče pretrčao 5 km i skratio i pobjegao kući. Zagrlio česmu ko najrođenijeg i jedva se sabrao. Vrijeme je za odmor. Od danas penzija. Neki dani nisu za trčanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kod nas 20-25 dolazite ovamo brzo da trenirate!

    OdgovoriIzbriši