23 srpnja 2017

tur

eto nakon 20 dana sam se uključio u Tur d Frans!
tako je ispalo da su dvojica imali samo sekundu razlike nakon hronometra pa se Trećeplasirani uglavio na podijum koji je za Četvrtog bio tesan
i sad sam pitao druga iz Italije koji to pomno prati, da mi u nekom sažetku objasni da li je to "pravedan" ishod ili je karma imala loš dan

kad bi ta karma postojala ja bih danas istrčao rekord staze uz manastirske Stepenike, jer smo jutros išli dva i po sata biciklama da nosimo hranu i vodu ostavljenim kučićima i mačićima, ali mućak
na ovih +35° daj bože da do Stepenika uopšte i stignem, a za rezultat ne brinem, neće biti neki vredan pomena :-)

to se uklapa u onaj moj Koncept MikroCiljeva, jer je sve bolje nego ostati kod kuće
jutro je prošlo u baštovanskim radovima, prepodne je prošlo na bicikli, ne pada mi na pamet da čekam noć da bih se silio na neko tumarajuće trčkaranje pod uličnim svetiljkama tako da sam se nameračio na Stepenike

najlepše je biciklom pony (što je Milijana gony) odvozati lagano 4km do kraja asfalta, pa odatle lagano trup-trup krenuti uzbrdo ka prevoju iznad manastira
nakon otrčanog kruga takođe nema ništa lepše nego odmah sići u reku, oprati ruke od znoja prašine i sitnih komadića korova koji se nakupe kad trčiš šumskim stazama, a par puta se desilo i da sam umočio noge u vodu, kao što neki maratonci to vole u ledene kupke

i nakon svega toga kad pokvasiš glavu i predahneš, malo se istegneš, uživaš u povratna 4km biciklom pony (što je Milijana gony) (nisam copy paste, više volim da otkucam ponovo) uzanim senovitim krivudavim asfaltićem kroz hordice šetača biciklista i par nervoznih vozača kojima nije jasno kako je moguće da su svi brži od njih, dok oni u gužvi bespomoćno stoje i pomeraju se dva na sat.

hohohohoho

Nema komentara:

Objavi komentar