05 srpnja 2017

dragstor

bome je juče bio natrpan dan. ujutru na sanitarni pregled pa nakon tog ceo sat ranije u radnju jer su nam u jednom uglu podruma zbog vlage otpale pločice. nakon keramičarskih radova trk kući pod tuš pa nazad na posao. par puta juriš biciklom do kuće ili bolnice da odnesem tašti mobilni koji je zaboravila. popodnevna kratka pauza na poslu je mogla da posluži za uobičajenu kratku vožnju ali je prošla u druženju sa krampom i ašovom i rastajanju od najstarijeg psa. nakon druge ture na poslu i večere smo prošetali 2 najmlađa psa a kad sam seo da predahnem zamišljeni odmor od par minuta se protegao na sat vremena. jedva sam uspeo da se podignem iz stolice 15' pred mrak i otišao na trčanje. bilo je izuzetno sparno tokom prvih 5km pa sam nakon toga napravio pauzu i uspešačio sledeća 2km. kad sam se popeo iznad grada nastavio sam da trčim putem osvetljenim 80% punim mesecom. posle sledećih 5km trčanja sam stigao na železnički most na 1km od kuće i taj deo lagano prošetao da bih se skroz rashladio i mogao odmah pod tuš. mrzim onu letnju grešku kad se vruć od treninga istuširam i odmah zatim nastavim da se znojim. kad sam seo da preslišam vesti sa društvenih mreža bilo je već 23h. već u 03 mi je mačka legla na leđa i počela da me masira ali mi je uprkos njenim najboljim namerama san ipak bio potrebniji. zombi-srpanj može da se nastavi, niko mi neće preoteti glavnu ulogu!

Nema komentara:

Objavi komentar