14 srpnja 2017

malkice

nešto sam malkice trčao, malkice vozio, i puno radio
par dana mi je ujutru vaga pokazivala malo više, sad opet onih 66
obzirom da sam ugasio fejs nisam u toku sa trkama eventima linkovima prijavama i slično
juče sam guglao treking ligu pa shvatio da nema ništa do sredine avgusta

onda tražio Half u tuzli pa video da su prijave bile do 05.07.
doduše ima i trka na 5km, to je možda i bolje od polumaratona, a tu se može prijaviti na licu mesta
ako je zajednički start možeš i produžiti sa polumaratoncima

sve više "kompliciraju" sa tim prijavama
ne znam ni da li ću jutros na neki mikro-trening ili večeras, ili neću uopšte stići, a kako ću onda znati sad koji ću maraton u novembru trčati
ovo gde sam išao zadnjih dana nisam nigde mobilni nosio tako da nemam ni neke primamljive fotke za ukras ovde

na ulici sam video plakat za manifestaciju Mišićevi Dani (neki tu vojvoda) u okviru koje je uvek bila popodnevna trka iz njegovog sela do centra varošice, to nam je sve tu na 20km
sada vidim da je trka u nedelju, tačnije piše Mišićev Kros i da je termin 10-12h

ako sve bude kao ranijih godina, onda bi u 10 trebao gore da ode mini-bus da nas odveze tih 10-ak km uzbrdo, u 11 bi trebao da je start a do 12 svi da se vratimo
ili je start u 10 cilj u 11 a proglašenja do 12?
bumo vidli
ipak je bliže od Tuzle, a ionako mrzim noćna trčanja

Nema komentara:

Objavi komentar