31 srpnja 2017

propolis

zašto je lis' prop'o?
imao sam samo jedan zadatak a to je da otrčim 10-ak km minimum, bilo kojom brzinom.
čak sam imao i "neke" ideje o treniranju ali sam već sa prvim koracima shvatio da su mi noge kao balvani pa sam nastavio lagano.
uz reku.
i otišao tih 5km uzvodno za 29' i rekoh nek se vratim za 28 i to će biti super futing.
i posle nekog vremena mi dune ideja da ubacim neku bržu deonicu, ne u smislu interval nego deo, deonicu.
i zaletim se, stisnem LAP i krenem dva kilometra onako što brže.
i posle kilometar počne da mi bude mnogo teško pa stanem gde su one kućice za izletnike.
tu se malo odmarao i istezao pa nastavio sledeći kilometar.
i posle 500m mi opet bude teško pa usporim i stisnem LAP.
izašlo mi kilometar i po prosekom 3'44''/km.
i još 500m lagano do kružnog toka.
i kad mi je ostalo 2km lagano do kuće naokolo pored pijace, ja stanem i stisnem STOP pa došetam prečicom preko železničkog mosta.
tako da mi je izašlo ukupno 8km.
zato se sada ne preznojavam nakon tuširanja, fino sam se rashladio pred kraj futinga.
ali nisam namakao onih Murakamijevih 10km, nego samo 8.
nisam pravi trkač.
a šta ćeš.

Nema komentara:

Objavi komentar