27 srpnja 2017

Labin

prvo link na trku
atletska-utrka-grada-labina
(na koju nažalost nećemo doći iako o tome odavno maštamo)
a zatim mikro-blog:

nakon 13km pa opet 13km trčanja, danas sam se odvažio na 17km
opet u pauzi posla, a pre prve smene sam par sati radio tu neke baštovanske poslove, sa merdevina šišao neku živu ogradu

i nakon nešto preko 5min/km u dva pokušaja, danas sam uspeo da siđem ispod
tih 17km je trebalo da bude 1h25 ako računaš 12 km/h prosek, a ispalo je 2 minuta brže
bilo je tu i kupsera i vetra i skakanja na trotoare i par km kockica, ali nema veze

ooooo sveti jeremija i alane forde, da mi je nekad neko rekao da ću se radovati što sam trening završio na 4'55''/km, rekao bih mu - pa zar uopšte može sporije od toga?????

hahahahha, kako se vremena menjaju, istom brzinom će živi postati mrtvi, i ništa im to neće biti smešno! ali ipak, život fakat prebrzo prolazi...

2 komentara:

  1. Eto, doslo vreme da i ja budem brzi od Blogoja, jbga dok jednom ne smrkne drugom ne svane P P

    OdgovoriIzbriši