07 rujna 2024

da li se odmor isplatio?

da, ooo, da!
nešto mi nije jasno oko ovih fontova, 
izvinjavam se ako bude malo zbrčkan blog
kao što sam već objavio, dan odmora je uspešno prošao
pa ko velim da vidim da li je imalo efekta

čim sam od ranog jutra uzeo da nešto ribam čistim i usisavam, znao sam da sam se odmorio
jer tako to uvek biva
čak sam izračunao da imam vremena da mašinicom-trimerčićem na baterije ošišam noge, sunce ti bogovo ovo je kao da se spremam za olimpikse

ne znam napamet koliko sam se puta provozao novom biciklom, može biti 5-6-7 vožnji ali pre će biti da je manje nego više, jer sam dvaput išao i starom, zbog rezervnih guma i pumpe
no jutros sam OPET bio hrabar pa sam krenuo bez pumpe, CO2 će stići tek sledeće nedelje
imam rezervnu i adapter presta->auto pa ću već svratiti kod nekog domaćina u kuću da zatražim pumpu slatko od šljiva i rakijicu

primetio sam da mi puno lakše ide nego na prethodnim vožnjama
nema onog početničkog bola koji me je plašio
sve je nekako lakše, napor je veći ali otrpljiviji
mislio sam da je potrebno par meseci treninga da se stigne dovde ali eto ispade da je dosta i desetak dana ili koliko već

na prevoj sam nakon dosta gore gore gore dole gore gore dole... izašao nekih 24 prosek, onda pak kreće više dole nego gore ali kao što sam u prvih 20km imao 500m uspona i 200m spusta za totalnu nadmorsku razliku sa 180 na 500+ metara, tako sam i nizbrdo imao nešto uzbrdica, tek da prosek ne raste baš prebrzo

no u ravnicu sam se spustio oko 28 avg, do magistrale 8km kasnije sam već imao 29, da bih u zadnjih 12km nagruvao na 30.6 što mi nije bilo ni u mašti, mislio sam da će biti oko 28, a sve bliže prema 30 bi bio razlog za euforiju
postadoh (opet) profi preko noći!

Nema komentara:

Objavi komentar