05 rujna 2024

na severu ništa novo

nekada sam baš voleo taj put ka severu
ima pesma koja se zove Put za Jumu, a ovo bi preko Šapca bio put za Rumu
a mi ga zovemo i PUT ZA REUMU jer je Lolina mama jednom tako izgovorila
negde na fruškoj gori su zastali da pronađu Vrdnik,
pa je ona pitala izvinte molim vas koji je put za reumu
kikiki

e ali tu ima jedna kvaka, jer gde god su vrata tu je i kvaka
a na vratima ka severu kvaka glasi ovako:
taj put volim samo kada sam u formi
jer se smenjuju srednje dugi usponi i spustovi, 6-7-8%
par kilometara up par kilometara down

pa kad si u formi onda ideš 14-15 na sat, a kad nisi ideš 12-13
ŠTO JE VELIKA RAZLIKA
jer tih desetak posto razlike taman donesu bore na čelo
voziš pa se mrštiš pa tu ima dve paralelne priče
kada ti ide, osećaš napor u nogama ali ti prija, ne smeta ti
a kada ti ne ide ili nisi u formi, onda to postaje neki bol koji baš i ne prija

srećom pa ova nova bicikla ima sitnije prenose pa sam umesto 39x25 imao 36x30
samim tim sam mogao vrteti 80+ obrtaja dok bih na staroj ostao ispod 70
e tek bi to bilo bolno
doduše mogao sam da idem Tempo svaki drugi dan a ne ovako dan za danom
PA ME NE BI BOLELE NOGE
no koliko za sedam dana eto kiše i snega, pa mi se ne propuštaju prilike
na kraju opet ozbiljnih 28.5 prosek što je iznad očekivanja

Nema komentara:

Objavi komentar