04 rujna 2024

o moj mili bože

da li je to bila stvarnost, ili samo halucinacija
malo sam izmenio Skloništanski tekst
oprao sam i prostro veš
postali smo bahati
ima se može se
svakog dana ubacim tri krpice nakon vožnje i upalim mašinu
ko velim dok je pod garancijom, neka šiba

jutros rekoh neću pun gas
inače to je od nedavno posatala izreka
jer komentatori eurosporta to koriste tj rabe tj zlorabe
malo malo pa kažu sad se ide pun gas
a ja jutros prazan gas

IMAO SAM PLAN
hej ovo mora da se upiše u crkveni kalendar
da sam ja nekog datuma imao plan
a plan je bio evo koji
ima jedan segmentić koji sam napravio
i rekoh da odem da oborim to

jer sam išao dva puta, prvo nekom krntijom od MTB-a,
pa je onda neki lokalac popravio to vreme, 
pa sam posle toga išao onim boljim MTB-om i prošao 1.5 km/h sporije
rekoh ako sam traktorom išao samo toliko,
ovom super mašinom ću ko zna koliko

i ispalo je da sam bio umoran, trom, bolele me noge, neispavan
popeo sam se tih par km samo dva na sat brže nego traktorom sa kramponkama
ali ipak oborio segment, jer je ovaj dečko išao pola na sat sporije
pa ti budi pametan
čak mi je i strava izračunala da sam vozio sa 20% manje watts
uh oh eh ah

Nema komentara:

Objavi komentar