14 rujna 2024

neke noge nikad ne polete

ali zato ruke lete na sve strane kada se razmlataraš kao ptić koji prvi put poleće
kao Parip na svakoj slici, rekao bi čovek da ne može tako brže od 6 minuta po kilometru ali šta će čovek, celog života nosio poštansku torbu i drugom rukom balansirao pa stvorio prepoznatljivu tehniku

upravo sam otišao na tren da pogledam da li na stravi postoji segment prema vrhu Ainos Oros odnosno Mount Ainos koji je 1600 i neki metar, s tim da se kreće sa nivoa mora pa je to malo varljivo jer ispadne veći uspon od kopaonika koji je preko 2000 ali krećeš sa puno veće visine

naime došla je cura na depilaciju pa prepričava doživljaje sa letovanja, išli su u tzv Kefaloniju pa sam evo i ja skoknuo na kartu da malo budem i ja tamo, i da otrčim i odvezem bajk do vrha, makar u mašti

da ne ostane sve na mašti, jutros sam uspeo da ubacim sve u ništa jer gotovo da nisam ni imao vremena za išta obzirom da sam se zbog opšteg zahlađenja i zamračenja uspavao i ustao sat kasnije od uobičajenog za septembar a i to je još par sati ranije u odnosu na špic leta

tako da sam uspeo da se smrznem na bicikli do izlaska iz grada, pa da mi bude ok do pola trčanja tojset prva 2km, da se živ skuham u povratku jer je na rutici sim-tam duvao vetar od okreta ka startu/cilju, pa sam uspeo da natopim rukave znojem brišući se onako rukavima na putu do lidla, pa sam uspeo da kupim par sitnica čisto da iskoristim kupone i na kraju uspeo da sve to natovarim na biciklu pri čemu u to SVE ulaze i tri balona od 6l destilovane vode, i na kraju sam uspeo da se skroz smrznem sledećih nekoliko minuta biciklom do kuće jer sam sav prodrhtao onako vlažan na ledenom vetru

upisao još neuobičajena i blesava 4km, bolje išta nego ništa, možda bude popodne još nešto

PS 
novi kompjuter lepo radi, sve sam prebacio sa starog koji je zujao celu noć dok se sve to iskopiralo na eksterni ssd, a novi je zujao celo prepodne dok je prihvatio sav taj intelektualni naboj
dobio sam ga sa instaliranim win 11 pro i bio šokiran da uopšte imam mikrosoft nalog, a nakon što sam se prijavio bio sam opet šokiran jer mi je blokiran, valjda sam se nekad ranije prijavio sa nelegalnim softverom kao sav normalan svet.
no evo sada mi je to oprošteno pa sam ponosni vlasnik legalne verzije
samo da se raspitam kako se to ilegalno kopira u stari laptop koji ima win7

Nema komentara:

Objavi komentar