08 rujna 2024

e ovo je baš dobra stvar

čudo sam napravio tako što sam usb stick od 1TB napunio muzikom da bi mi poslužio i kao back-up, i onda sam ga samo onako celog prevukao do ikonice music odnosno Glazba jer mi je laptop na rvackom, i umesto da sve to samo dodam u medijateku to je počelo da se kopira na hard disk pa ga je napunilo pa je sve stalo na pola, da se ukakiš od bolova

i muku namučih dok sam ukapirao kako se to briše "na veliko" jer mi nikako nije radilo ono multi selektovanje, no nekako sam izguglao rešenje, odnosno izčetdžipitirao ga
a ovo u naslovu se oduševih što sam skontao da ne postoji slučajno pipkanje po touchpad-u kao kod windowsa, već se touchpad automatski deaktivira kada priključiš blutut miš
velike muke malih majstora, uglavnom sada mogu da ne pazim šta mi palčevi rade dok pišem blog ili bilo šta drugo

jutros sam prvo pomislio da ću da odem na planinu da gledam državno brdsko no nekako mi se nije išlo tako daleko pa sam napravio malo manji krug i zadovoljio se time što ću odgledati samo kriterijum ulicama grada popodne
tu smo imali jednu groznu scenu nokauta neiskusne juniorke koja je preko ivičnjaka naletela na parkirani auto i ostala da leži kao da je slon pregazio, kasnije su javili da se uspešno probudila u hitnoj 

koliko god se provozao sa tri različite bicikle bilo mi je dovoljno jer sam bio prezadovoljan treningom juče, a i sutra ću pre te kiše valjda stići nešto da pošteno omlatim tako da mi ovo silno vozikanje može samo pomoći

Nema komentara:

Objavi komentar