13 rujna 2024

ovaj petak 13. je pao tačno u petak 13-og!

kakva podudarnost!
napolju se zamračilo bogme fino, pa sam smanjio "svjetlinu zaslona"
u ovom opštem mraku je dovoljna i sveća a kamoli struja
a tek baterijaaa, ihaaa, živijo litijum dok ga kopaju negde daleko

nego jutros me jedna stvar opalila po glavi poput mokre čarape
nakon jutarnjeg trčanja (gle!?) sam na brzaka seo da ga ukucam u excel
i rekoh ček ček...
da vidim kako ono beše mesec prošle godine naspram meseca ove
pogledam septembar, lele majko

do sada je sve išlo idilično
osim aprila koji je od 2023. izgubio 213:222,
svi ostali su pobedili prošlu godinu
ali septembar 2023. za sada vodi sa ubedljivih 145:26
naime u ova zadnja 4 dana sam pretrčao 6+0+10+10
poludeo sam za biciklom i odjednom se osvestio

ŠTA SAD?
videću šta će biti nakon naredna 3 dana smaka sveta,
jer su najavljene maksimalne temperature od samo desetak stepeni
bajo moj to će i na trčanju biti mini šok, posebno uz kišu
bicikla će biti ekspresno zaboravljena, sa zadovoljstvom

summary, 10km za sat vremena preko 321m uspona, 
bez zalaženja u neke jače intenzitete
što bi rekli "požuri polako"

Nema komentara:

Objavi komentar