10 rujna 2024

nisam zaboravio trčat!

ura ura uraaaa
malo morgen ura, nije ura nego fuj
ono uraaa, početno, samo je utešno zadovoljstvo
što eto nisam zaboravio trčat
ali naj uraaa bi bilo da nisam morao ni probati
do juče je u kući bilo 26 i po danu zatvoreni prozori da se ne bi pregrejalo iznad toga, a od jutros je 23 jer je napolju 16¡@£€∞∞§¶•ªº÷ºªºªªªº
dakle 16º, morao sam da nađem kako se dolazi do tog simbolčyća

pa ti trči kroz rosulju
što li sam trčao, da me neko pita, nemam pojma
eto iz dokolice
eto jer mogu
čak mi se ni noge nisu bunile
bar da sam otišao 10km do one keruše koja se oštenila u cevi pored puta i nahranio je pa da bude neke koristi, no nisam imao načina da ponesem kanticu od pavlake iz lidla u kojoj joj je Lola spremila ručak
no eto, otišao sam samo 6.2km tu po kvartu i naokolo

nit će mi se popodne trčati toliko, verovatno, a još manje će mi se ići biciklom po vetru i kiši mada ajd, neću se istopiti ako i odem
ovo sipi i dalje, zasipa, i nakon sutra i preksutra najavljuju od petka duži period u kojem navodno dnevne temp. neće prelaziti +14?!
koliko je to moguće da se ostvari, ne znam, ali mogućnosti da tako nešto prihvatim ne postoje
kako ću se snaći, bumo vidli

Nema komentara:

Objavi komentar