12 rujna 2024

ulovljena divlja ovca

u jednom trenu sam bio ubeđen da će mi sve propasti
opet nisam imao tačan jasan plan "crno na belo"
ako sam hteo da otrčim polumaraton, a hteo sam, postoji tačno vreme u koje moram da krenem, da bih se vratio kada je potrebno, čitaj na posao
i u nekom trenutku sam skontao da mi fali okruglo pola sata
došlo mi je da odustanem od svega, huh

gledam šta da radim, vadim iz rukava plan be koji mi nikada nije ni pao na pamet
tačnije plan beeee obzirom da se radi o divljoj ovci
svađu sa garminom, koji mi je napisao da sam spreman za halfić od 1h50, tzv race predictor, prebacio sam sa svog na njegov teren i pomirio se sa trčanjem na 10km

naime, jako volim te tempić treningiće, jer mi je sve između ritma halfa i ritma maratona onak neki "ugodan" napor
kada to ugodno potraje previše, postane neugodno, ali imaš puno finih podešavanja da se usput snađeš da do toga ne dođe

a ovi treninzi i trke na 5km i 10km su neki napor koji mi ne prija
nemam potrebnog treninga da bi mi to prijalo kao pre 15 godina kada sam radio i 400tke i 800tke i hiljadarke i sve između a i tempo trčanja
danas bih se razboleo od same pomisli da trčim 2x2000, kuku i naopako

skontao sam da mi je pak race predictor na 10km maltene realističan jer sam vrlo skeptičan koliko mogu da se napregnem na toj dužini u minutima/minutama
ako mi je prognozirao 4'50" po kilometru, e a ja bih morao 4'48" čisto da budem bolji od mozga jednog ručnog sata

biciklom 4km od kuće na malo sporedniji put, redi stedi go
put nežno silazi pratećii reku i sve je tako lako i brzo, idem naravno brže od potrebnog
no znam da će povratak biti uzvodno i tu će svaki metar spusta u prvoj polovini (5km) doći na naplatu, nadam se bez kamate!

no svejedno mi je zakuhao mali organizam i u nekom trenutku melanholije kada sam bio u najdaljoj tački stigao me neki teret u leđima i sa užasom pomislih da postoji i mogućnost da otrčim možda još samo kilometar u povratku i odatle došetam nazad do bicikle
čak sam proverio na satu da li i u toj kombinaciji stižem pod tuš na vreme

no kao hajd sad, izdrži, dobićeš lajkove na stravi (iako se pratim samo sa lokalnim biciklistima i možda samo par njih koji trče) probaj da ne odustaneš, teraj kako bilo i pomiri se čak i ako te pobedi mozak ručnog sata, nisi trenirao pa je logično da ne ide kao po loju, itd itd
i nekako kako sam bio pola po pola kilometra bliži cilju, motivacija je počela da mi raste i negde oko 7km sam već nekako znao da ću izgurati do kraja

prosek je na okretu bio 4'44" - 4'45" i otprilike je rastao za sekundu po svakom kilometru no kada je došao do 4'48" ja sam se ustalio na tom tempu što znači da sam malo pojačao (obzirom da je blago uzbrdo) i na kraju sam poslednji kilometar spustio i ispod proseka

izašao mi je cener ispod 48 minuta i bio sam zadovoljan, put je jako loš i celim tokom ti jedna noga gazi centimetar ispod druge koliko je prema bankinama nagnuto pa sam povremeno menjao stranu, a ako sam napravio 8600 koraka to znači da sam samo od te neravnine imao dodatnih 4300cm uspona, dakle 43 metra što je više od altimetrijske razlike od 24 metra od starta/cilja do okreta i nazad

prosečna kadenca 179, neloše ali vidi se da nije trka i da nisam svež sto posto, dužina koraka 116cm što znači da imam pet kila viška, prosečan puls 154 a maksimalan nenormalnih 168 kada sam ono zapeo pred kraj
trčao u hoka clifton 9 

Nema komentara:

Objavi komentar