11 rujna 2024

lov na divlju ovcu

koliko sam pukao, govori podatak da sam počeo čitat murakamija
nisam ništa više od njega čitao nakon što sam onu knjigu o trčanju prekinuo na pola jer sam objektivno zaključio da su moji blogovi stoput zanimljiviji

no ovu ovcu sam dobio za rođendan zato što sam rođen u znaku ovce pa sam praktično ostao dužan ovo čitanje, i za sada je dosta bliže romanu nego blogu, u odnosu na onu prvu knjigu
mada je sve nekako sumanuto i blesavo, valjda mu je to stil
nisam hipster, što bi rekao miki solus, pa da sam upoznat sa murakamijem, bogu hvala

jutros je navodno "bilo jutro (rezervisano) za trčanje" jer sam juče odradio samo 6km da se ne bih zaleteo grlom u kupine, no iako nisam ništa nešto naročito bio ni umoran ni bolan mi leži karaMustafa, nekako mi se nije ni trčalo
pa sam seo na e bajk, što ga vozi tajson majk, odvozao se da nahranim onu kuju kod seoskog groblja i odatle se vratio do lidla

kad sam preko par gluposti kupio i loli helanke nakon što mi je preko vibera potvrdila da joj se sviđaju, pa se setio da smo pri kraju sa maslinovim uljem, upalio sam aplikaciju i skontao da danas važi kupon super sreda i onda sam išao naokolo i trpao gluposti u kolica da bih prešao 5000.- i dobio popust od 500 dinara

nisam nikada upalio neki merač koraka da bih video koliko to pređem za vreme prosečne posete lidlu, mogao bih i to ubaciti kao tradiciju na stravi ali unutra nema gps-a pa moram nešto da smislim

Nema komentara:

Objavi komentar