02 rujna 2024

drumovi odoše a ja osta'

u stvari nikada nisam ni znao da li u pesmi ide drugovi odoše ili drumovi odoše pa sam onda pročitao lyricse i shvatio da su drumovi što mi se još više dopalo, jer koga briga za drugove, oni uvek odu, ovo je puno veći udarac, kad ti i drumovi odu

odoše juče pa odoše i danas
opet su mi bile nekako teške noge, nikako da se zagrejem, da prokinem, plus mi je i zadnji točak opet nešto žvaćkao iako sam pre polaska na vožnju dotegao žice
biće da je nešto u glavi, proveriću
nije hitno

radije bih vozio novu biciklu ali osim što imam samo jedan bidon, što u jutro kad je samo +16° izvan grada i nije neki problem, još uvek nemam rezervne gume a bez njih mi nije baš neki festival spokoja kad god se malo udaljim od grada

tako da je opet ispalo polovično kao i juče, jer sam juče hteo Nešto malo duže a ispalo je malo kraće, a danas sam hteo nešto uobičajeno Srednje a ispalo je pola od toga, ali ajd, bolje išta nego ništa

pred kraj videh devojku ili mlađu ženu na trotinetu, sa sve kacigom i žutim prslukom i primetih da ranije nisi mogao da živiš od tih trotinedžija, a sada sretneš jednog nedeljno, otkako je uvedena obavezna registracija i nalepnica i prsluk i kaciga

Nema komentara:

Objavi komentar