09 rujna 2024

opet zadovoljan!

šta se ovo dogodilo jutros, nemam pojma, tek eto ga
malo sam okasnio no još uvek dovoljno da stignem nazad na vreme, tojest na posao
plan je bio ovim najlepšim putem onih standardnih 31km do jednog mosta tj ulaska u varošicu, i nazad
tu sam išao 31 pa 32 prosek ovih zadnjih desetak dana novom biciklom, i rekoh ako je i onaj trening od prekjuče "legao" u noge sada bih trebao ili to da još malo popravim, ili da odvezem slično ali uz manji napor, da ne kažem lagodnije

u najavi je bio jači vetar u odlasku pa je tu postojao rizik da se preračunam, jer ako zapneš kao sivonja taj prvi sat, drugi ume da bude jako bolan i deprimirajuć
nekako mi je lepo krenulo i nisam znao da li je to samo do vetra (ili je i do mene) jer sam na mestima osećao da mi smeta

brzine su bile 10% veće od očekivanih, a obrtaji 15% manji što znači da sam okretao pedale onako sporije, što pak donosi veći napor pri svakom pritisku
to dođe postepeno sa formom, i baš sam bio zadovoljan što mi to "gaženje" prija a ne kao prvih par vožnji kada nisam tako ni mogao da vozim već samo da vrtim sitno kao pčelica krilima

i tako sam usput shvatao da idem jako, a ako hoću tako da nastavim onda ne bih trebao da idem celih 62 nego da okrenem ispod uspončića na prevoj koji nas deli od te opštine i da jednako jako dođem nazad kući
ili to ili da bitno smanjim napor, ali onda bi to ispao neki fartlek i to mi se nije dopalo
a brzina mi se mnooogo dopala :-)

tu sam zastao na 21km od kuće, javio da ću stići ranije i da mi je super, otpio malo vode i nagazio nazad
prosek je sa 32.3 na okretu brzo stigao do 33, pa do 34 kada sam bio na pola povratka, da bi do ulaska u centar grada stigao do 35.4 km/h
fe no me nal no
tu sam kao najgori junior zaustavio garmina da mi kroz raskrsnice i semafore ne bi spao taj divan prosek, i lagano se provozao do kuće

Nema komentara:

Objavi komentar