03 srpnja 2015

minut po minut

čisto sumnjam da će neko baš preterano da se bavi ovim brojkama nego eto, kad su već tu, a ja da ih ovekovečim.

na jučerašnjih +29° mi je svaki krug bio za minut sporiji nego pre 20 dana, na istom treningu. a pulsevi više-manje isti.

ne bih sve svaljivao na vrućinu jer su mi koraci bili kraći (ili sporiji) OD PRVOG do poslednjeg. radije bih ove brzine objasnio time da mi je (po onom pravilu "volumen gore -> forma dole") ceo organizam malo manje raspoložen za ovakve treninge.

danas ću da se provozam biciklom bez previše ustezanja, pa ću videti koliko ću se odmoriti za taj polumaraton sutra uveče. neće to baš biti trka, po ovakvoj vrućini se sve svede na prvi sat trčkaranja u nadi da ćeš zadnjih pola sata ubrzati, i na kraju budeš srećan ako dodatno ne usporiš :-D


(na sličici su ISPOD prolasci od pre 20 dana, a IZNAD su jučerašnji, s tim da od svakog "lap time" treba oduzeti po 17-20 sekundi, jer nisam pritiskao PAUSE dok sam zastajao da popijem malo vode i pokvasim glavu)

Nema komentara:

Objavi komentar