22 listopada 2015

2210

pita stjuardesa, šta ćete da popijete? amerikanac naravno kaže viski, rus kaže votku, a aFganistanac kaže meni dajte sok, treba malo kasnije da vozim. ja inače danas pretrčao 22.10 km. skoro da je tačno tako ispalo, zaustavio sam sat na par kuća od naše, da bi ispala ta brojka. a skratio sam trčanje jer smo žurili na groblje pošto je 22.10 rođendan moje majke koja ga eto prvi put ove godine neće slaviti. još je usput počela i kiša pa je ispalo dobro što nisam duže trčao, i ovako sam se smrzo. otkako je zahladnelo dodatno smo smanjili pivo, otprilike bi mogli kad kupimo gajbu da na čepove napišemo datume pa tako da pijemo numerisane flaše ko antibebi pilule. a baš sam imao lepu tu ideju da pretrčim 3 maratona u sedam dana, od petka do evo četvrtka, no nije mi se dalo. ovako sam u zadnja tri treninga pretrčao samo 106 kilometara, ko od bede. kažu da će se od sutra prolepšati vreme pa možda malo podignem oktobarski prosek. što se tiče bicikle juče sam dodatno poboljšao onaj brdski krug koji sam u nedelju prevezao ispod 2h i mislio da ne može brže, evo juče sam još malo zagrizao i spustio ga malo ispod 1h57, ovo već postaje ozbiljno.

Nema komentara:

Objavi komentar