05 listopada 2015

nastavak

pokušao sam i uspeo u nameri da onaj subotnji poduhvat ni po čemu ne izgleda "epski", i usput provukao tako par nekih noviteta na ovim prostorima. osim što nisam čuo da je iko drugi otišao na trčanje, duže od 3 sata, po brdskom profilu, i omogućio Uživo Praćenje preko interneta, prvi put se dogodilo i da se taj neko (to jest ja) "javio" sa pola staze i iz najudaljenije tačke poslao sliku. tako su svi koji su pratili trening, mogli u jednom prozoru da vide putanju i sve grafikone pulsa nadmorske brzine itd, a u drugom prozoru da otvore fotografiju koju sam upravo napravio na nekoj stazi kroz četinarsku šumu. postao sam dakle pionir trkačkog velikobratimljenja na balkanu. još samo da sam ubacio video kako pišam navr brda, doživljaj bi bio kompletan. dobio bih vajld kard za neki domaći rijaliti.

drugo, da vas ne smaram, otrčah danas 19km po brdašcima, poprilično živahno u odnosu na ono što sam očekivao nakon zadnjih par dana.


kažem to jer juče nisam odmarao nakon one pomenute Dužine po travi blatu i trnju, nego sam nakon nedeljno-jutarnjeg pešačenja od tri sata sa psima, popodne opalio sat i po jurnjave na mtb-u. otprilike pola sata zagrevanja, pola sata po oštrim brdima, i zadnjih pola sata sam stavio na najteži prenos i nagazio kao budala, svo vreme bliži 40 nego 30 km/h, na 15kg teškom bajku. 

treće je da se odavno nije javio onaj što je pokušavao da mi se prijavi na FB profil. a nikada više se neće ni javiti. naime moj mejl je svima poznat i ko god ga je jednom video nikada ga neće zaboraviti, a ja sam ga skroz izbacio sa fejsa. naime, na taj profil na koji sam se prijavljivao sa tim mejlom (i koji je poodavno deaktiviran), nedavno sam se samo na par minuta ulogovao, otvorio na gmail-u neku bzvz adresu tipa shalabajzer666@... i postavio to kao primarnu adresu, onaj svoj stari mejl obrisao skroz, i opet deaktivirao profil. tako sada ko god ukuca moj zvanični i popularni mejl na FB i pokuša da se prijavi "negde" (?), dobiće obaveštenje kako sa tim mejlom ne postoji nijedan profil. heh heh. draguljče smajli. PRC!

Nema komentara:

Objavi komentar