19 listopada 2015

42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42

rekla lola da će da mi kupi pivo u pakovanju od dva litra samo u danima kad na treningu pretrčim maraton, ili više. i tako ja, jadan, žedan, nakon što sam u petak trčao 42km, otrčao i danas isto toliko. eto na šta sve muka natera čoveka. na slici možete da vidite kako izgledaju moji ravničarski predeli. garmin kaže 971m uspona, štoperica kaže 3h41', noge kažu ovo je bio pičkin dim, stomak kaže daj to zasluženo pivo.



inače, stotinu dužina da otrčim, po sto raznih profila i terena, u sto suprotnih vremenskih uslova, meni uvek prosečan puls 136. evo treći put ove godine, isti puls u milimetar.


PETAK (PRE 3 DANA)


PONEDELJAK (DANAS)



PS
šteta što danas nisam imao go-cam, u krivini škriiip bum tras u kamion, odbila se astra s puta u kanal, dovoljan je bio samo kratak pogled na auto, tzv "totalka"! ladno za otpad. srećom vozaču ništa. a na kamionu se malo iskrivio neki blatobran :-)

Nema komentara:

Objavi komentar