02 studenoga 2016

BALANCED




eto šta se desilo
mislio sam da je skroz normalno da na profilu postaviš da imaš dva uređaja
pa onda, malo šaraš, preneseš podatke s jednog, pa sa drugog
kad ti tamo a ono međutim
kažu mi juče da je tako i kod Garmina, prc milojka
tako sam morao da za novi sat napravim novi profil
sad jedan dan trenira s. antić sa M400,
pa drugog dana trenira a. zjec sa V800.
kao da mi i bez toga nije bilo previše šizofrenije u životu

elem nakon maratona sam počeo da nosim novi sat,
dobro ponedeljak je prošao u putovanju, 
pa utorak i sreda na mtb-u
juče mi je pisalo da sam "undertrained", 
a danas sam se već probio do statusa "uravnotežen"
(jao hvala im, to mi odavno neko nije rekao, pusapusapusa!!!)
to što je onaj drugi pre tri dana trčao maraton, ko ga jebe

kad smo kod maratona, 
moram da se pohvalim da sam već juče vozio poprilično živahno,
bez bolova grčeva zamora i mučenja.
to je ona moja stara Teorija, 
da kad si umoran, ne možeš dodatno da se previše umoriš
tako sam i ja otkilavio maraton,
pa se samim tim i odmorio puno brže

sva sreća pa do ovog brdskog polumaratona ima još 4 dana,
a sva nesreća da su došli majstori da rade fasadu,
pa sam pola dana s njima, pola dana radim neke kompatibilne poslove,
dok odeš na trening prošetaš kerove i sve ostalo,
slaba vajda od toga što ove nedelje ne idem na posao
bilo bi mi 9 puta lakše da sedim tamo i mazim devojčice
da neko ne pomisli da sam pedofil,
kad kažem devojčice ja tu mislim na ono od 25 do 35 godina,
jerbo ispod toga su deca a preko toga su gospoDŽe

za sutra je najavljena kiša,
pa ću 99% trčati i popeti se još jedan stepenik iznad ovog "balanced"
onim kučićima na brdu sam ostavio dovoljno hrane,
pa u petak verovatno opet odem tamo biciklom i sa rancem, 
da ih donesem u grad

Nema komentara:

Objavi komentar