04 listopada 2018

juče danas prekosutra

juče je bio dobar trening uveče a danas je bio još bolji ali puno sporiji
iz čega se može zaključiti da brzina ipak nije najvažnija
čudno je trčanje noću jer su ti neuroni razbacani na više strana (jel se tako kaže?) pa dok shvatiš kuda trčati i gde spustiti stopalo praktično ti se čini da se sve događa puno brže
ustvari po mraku samo kraće traje to vreme koje prođe od opažanja do samog koraka, i onda to međuvreme pojede ukupno vreme dvokoraka
ala sam ga zapetljao
uglavnom misliš da ideš bogzna kako brzo a kad ono nije pet minuta kilometar nego šest
a ti posebno uzbuđen i misliš da si dvostruko budan od svog tog viška pažnje koja ti po danu nije ni potrebna

danas sam krenuo već u sumrak i dok sam došao do gradskog parka već je pao mrak
no tek nakon dva kruga je pala MRAKAČA u kojoj se nije video prst pred okom na četvrtini staze
polovina je osvetljena lampama a ona treća četvrtina tako-tako, ponešto se i nazire
Strava mi je pokazala ulazak na krugove oko 2.9km a izlazak oko 12.9km što bi značilo da je krug 1250m obzirom da sam ih pretrčao osam, dakle okrugli cener!
doduše biciklom sam u oba smera izmerio krug na 1270m no mora gps malo skratiti u par krajnjih oštrih krivina, posebno što sam sat nosio na levoj ruci i išao leve krugove, dakle bio je na unutrašnjoj strani kruga koje napravi moje telo
pazi, pola metra dalje, puta dva (prečnik) bi dalo 3.14 metara po krugu razlike, dakle 25 metara na 10000m
nije ni za bacanje hmmm
i to sam gore-dole po mraku pretrčao za sat i dva minuta, pa baš i nije lični hohoho
a ukupan trening od 16km mi je doneo 446m uspona, e to već bolje zvuči
i donekle opravdavajuće


od novosti imam da prijavim da sam saznao da se sledećeg vikenda održava i kragujevački polumaraton (!?)
znao sam za zrenjanin koji mi je iz nekog razloga bio nezanimljiv, juče sam saznao da treking ligu u deliblatskoj peščari koja me nije baš nešto osvojila pretprošle godine, rakovica će izgleda ipak biti održana u subotu ali u istom večernjem terminu!
ajd trčkaranje kod kuće kao večeras i nekako, ali trka po mraku, fuj
ne pada mi na pamet
nemam pojma, možda mi dune i da odem u taj kragujevac
jeste da su startnine na dan trke kao u kuvajtu ali kad već daš 4x više za benzin...
videću
inspiracija će me možda sačekati a možda je neću ni dočekati ako se potrošim pre nedelje

Nema komentara:

Objavi komentar