23 listopada 2018

ništa i ponešto i svašta i ništa

čovek je do minut pred rođenje ništa i kad umre opet je ništa, pa tako i moje sportske nedelje prolaze u svačemu i koječemu a kad sabereš ni u čemu vrednom analize i hvalisanja.
tipa kad kažu išao sam ovaj trening sa ovolikim pulsom i sa ovoliko kifli naspram onoliko zemički, aman.
nekad sam mogao tako a sad sam se zasitio, još jedino trke merim i brojim im otkucaje i sekunde, a ni to sa preteranim žarom.
treninge, teško da shvatam ozbiljno da bih ih nazvao Treninzima.
odem na trčanje i to je to.
čak i kad sam na bicikli trenirao kako je moglo "na prste da prebrojiš" ljudi, nisam to zvao treninzi nego vožnje.
odu momci na pripreme pa kad vide moj trening kažu kuku nas četvorica vozimo "na smenu" 160km pa napravimo manji prosek a ti gazio sâm, pa nisi normalan.
a ja upišem "išao na vožnju".
nije to skromnost, kontam, nego neki kompleks.
nikad nisam sebe shvatao kao nekog bogzna vrednog, važnog, jakog, brzog.
uvek sam se poredio sa boljima, nikad sa lošijima.
pa kad vidim koliko je svetski prvak išao na svetskom prvenstvu na hronometar, ja se "pokrijem ušima" nakon što uporedim svoje ajd da kažem treninge na sličnoj dužini.
slično i maraton i štatijaznam staza, koliko sam najbrže išao 5km u poređenju sa svetskim rekordom, to je muka i jad, a i ženske šampionke mogu trčati 3000m stipl sa rukama u džepovima i prestići me za krug dok ja trčim 3000m bez prepona na stadionu.
da ne pominjem skok s motkom.
i sad je kao važno koja mi je bila dužina koraka danas, hmm.
u dnevnik treninga upisujem da li sam gore na brdu našao nove ostavljene štence kod kontejnera, i da li su svi mačići od prethodne nedelje još uvek živi i zdravi.
u svemu tome, od kontejnera do kontejnera nakupih juče 8+11 a danas 13+8km, što izađe na gle okruglih 19+21=40km.
svašta.
proseci su tu negde između 6-7 min/km, uobičajeno.
još uvek sam u poluzbunjenom stanju pred vikend.
sutra svakako mogu natrpati kilometara koliko hoću, a za slučaj da ću pohoditi neku maratonsko-turističku destinaciju za vikend, onda bih u četvrtak ipak trebao malo da se obuzdam.
za neki od narednih dana ću spremiti zanimljiv blog o dva modela patika i tome kako su "dramatično različito" podnele istu kilometražu.

Nema komentara:

Objavi komentar