15 ožujka 2019

11 10 11

naslov je lošiji od 90 60 90 ali dobro
ionako nikada nisam bio u ljubavi sa tim konkretnim brojkama
kad je najviše trebalo, naravno da nisam imao onaj savitljivi krojački metar pri ruci

radilo se o tome da sam danas krenuo na jedno VIŠE NEGO nespecifično trčanje
hajde što sam krenuo biciklom, to nije ništa novo
14km lagane vožnje do te početne/krajnje tačke trčanja, pa nakon par sati istih 14km nazad biciklom
nekad sam znao da preteram, pa mi je bilo važno i koliko brzo sam vozio na trčanje i sa trčanja, pa kad napravim takav duatlon onda mi trčanje i ne ispadne najlepše, a i sveukupno se previše umorim
obzirom da sam na takav način pogrešio samo dvadesetak puta (?) danas sam bio pametan pa sam se samo odvozao do tamo i dovozao nazad
iiiii, zato je trčanje bilo odlično

radi se o teškom profilu i na mestima tehnički zahtevnoj stazi
nigde mi nije bilo preteško, ustrčao sam sve "nemoguće" uspone a bogme i nizbrdice
na dva mesta je bilo toliko kritično da sam telefon stavio u džep trenerke i povukao rajsferšlus do vrha
e sad
kad samouvereni kamikaza odloži telefon da bi mu ruke bile slobodne za dočekivanje prilikom eventualnog nedajbože pada, to upućenima mnogo govori

nego o naslovu
mislio sam da od brane do vidikovca ima 4km
pa sam se setio da možda ima i 3.5km
zato sam biciklu ostavio u podnožju i rekoh dok se popnem na branu imaću već kilometar i nešto što daje 4.5+ km do vidikovca, i nazad, i imam onih pola kilometra u banci jer sam par puta trčao 10.2 10.3 nemam pojma

iiiii onda mi je Strava pokazala neki kilometar oko 3' iz čega sam zaključio da je signal "bacio" malo levo-desno i dodao mi 400-500m dužine odnosno častio me kilometar svemirskog proseka

e sad
ako na telefonu bude pisalo 10km, to će značiti da sam pretrčao 9.5km, ALI imam pola km u banci i to je to, potiranje poništavanje milo za drago
i tako nekako sam ja to sve završio i sačuvao fajl na 7% baterije jer sam odozgo morao da se javim i na fejs i kroz poruke obavestim sve lokalne ribolovce i alpiniste gde se nalazim pa sam spičkao baterije kao da sam trčao maraton a ne 10-ak km
na kraju ispade 11

i što je najsmešnije, to što je pisalo u telefonu je naprasno nestalo, i kad sad pogledam tu aktivnost na kompjuteru svi kilometri su mi okej i logični, to znači da sam ZAISTA pretrčao 11.1km i da mi se banka povećala i preko pola kilometra
što znači da ću sutra da se častim par minuta kraćim trčanjem od koliko god budem upisao
to je bilo jako važno zapisati jelte

Nema komentara:

Objavi komentar