03 ožujka 2019

treći trećeg

evo ubacio sam Blogger i u treći telefon.
kao pravi (igru ko {usijani)
ne!
pokušao sam klizanjem po tastaturi da napišem "kao pravi ORTODOKSNI" šizofreničar...
i eto šta mi je olovčica priredila.
drž se palčeva, ortodoksni!
elem, sad i na Huveju imam blogger, divno.
a u imenicima imam unakrsno Saša Samsung Saša Ajfon (kao ona starleta) i Saša Huvej.
jednom je kuma rekla huvej i ostao je zauvek huvej jer kako ga drukčije možeš zvati nego onako kako mu je rođena kuma dala ime.
huvej je najtanji pa ponekad deluje najmanji a ponekad ne.
jer je za milimetar širi od samsunga a od ajfona za dva.
milimetra.
huvej je kao ona stvar, zavisi mu veličina od raspoloženja.
mog, ne njegovog, tu je kvaka.
najsrećniji sam što mi još uvek ne trebaju naočari za čitanje sitnih slova a to važi i za samsona i za huveja i za najfona ravnopravno.
svaki dan trčim s drugim pa upoređujem kako se ponašaju sa strava i suunto aplikacijom a zbog bliznakinje možda instaliram i fitbit.
ipak nas nema puno pa da se držimo zajedno.
a i ime nam se samo u jednom slovu razlikuje, hm.
danas je nebo obećavalo hladniji provod pa sam nakon jučerašnjeg bolnog trčanja po brdu, ipak odlučio da pokušam opet.
ko je lud da se smrzava na bicikli.
krug u brdskom parku je 1270m ali ga računamo kao 1250 jer onda dva dođu 2.5km a četri dođu 5km.
četir kruga je bombona trening a ja kontam bombona je bombona ali dvaput je bombonica.
i nakon nećkanja da li zaokružiti na 5 6 ili 8km sam na kraju pretrčao 10.3.
a juče 11.2 pa tako sutra mogu i 7.5 a da upišem 8, jeee.
nakon trčanja sam kotrljao skoro dva sata biciklu od jednog do drugog privatnog/tajnog azila sa prepunim rancem hrane na leđima.
sve to ide u kondicioni trening, a karma me je počastila vrištećim suncem popodne.
s tim da sam na termometru video +15 i zaboravio na vetar pa sam polurazdrljen ipak uspeo da se smrznem.
džaba moronu Karma, njemu je potrebnija Jakna.
iz dana u dan govorim kako ću odmoriti od trčanja ali ipak nešto izmislim.

Nema komentara:

Objavi komentar