01 ožujka 2019

pišanje uz etar

burazeri moji koje ubrzanje zadnja dva dana
od jutra do mraka trči tamo trči vamo, ustvari nisam nešto ni trčao, samo se tako kaže
juče sam trčao, da, onako slučajno
pa biciklom ovamo pa onamo, što poslom što na trening
bio je najtopliji dan, +20, vožnja u kratkim gaćama i kratkim rukavima
ali je sunce već zalazilo za brdašca dok sam stigao da krenem
danas krenuo na vreme ali je bilo oblačnih +16, šmrc
a baš sam rešio da pocrnim u februaru
i eto već marta
ukratko juče 41km po kupserima prosek 30, danas 62km prosek 28
uključim ja da snimam sve to odmah ispred kuće a tu i ugasim, pa mi u prosek uđu sva zastajanja i usporavanja po semaforima i slično, to je kao kad bi na maratonu snimali šetnju iz hotela do starta plus podizanje brojeva usput
ajd nema veze
ono trčanje je bilo 11km, stalno se nešto vrtim oko tih 11km
i već treći put valjda mi izađe 59 minuta
ali zato svaki put dodam po nešto brda
mislio sam slično i sutra ali neće moći, jer je upravo prošao kratak letnji pljusak, a to što sam planirao uključuje jedan (većim delom) off-road uspon od skoro 200m visinske razlike
pa ću smisliti nešto drugo, koga briga
imam bombonica krug od 10km recimo, možda taj
ne ganjaju mi se neke dužine, nema od tog posla ništa
nakon (zamalo) 6000km prošle godine, od čega većina puzanje preko 6min/km, nešto radikalno moram da promenim da ne bih nastavio da upropašćujem tehniku
prostim rečnikom, izzajebavao sam se za pet godina unapred, opet je došlo vreme da se malo trenira
ko zna, možda je i prekasno za uozbiljavanje ali nije zgoreg pokušati
20.02. ću računati kao početak trčanja, to je prvi put kada sam uspeo da pretrčim kilometar (približno) u komadu i shvatio da zbog bolova ne moram da stanem nakon pola minuta trčanja
to mi je ovogodišnji drugi rođendan, već, a onaj glavni još nije ni došao
baš me krenulo, jelda
evo sabiram u excelu kilometražu...
(15 minuta kasnije)
ipak samo 92km u februaru, i eventualno 1 u januaru
nisam se nešto natrčao :-/

Nema komentara:

Objavi komentar