20 ožujka 2019

vikend

tek je sreda ali nije loše imati u vidu neke stvari
kao prvo, pogledaš prognozu i odjednom se čini da će sve biti obrnuto od planiranog


nakon minimalnog napretka u trčanju, potajno sam se nadao mogućnosti da u nedelju skoknem do novog sada na onu trkicu od 10.5km koja mi je zadnjih godina postala Otvaranje Sezone.
do pre par godina je to naravno bio polumaraton no nakon zimskih lomova i povreda čak mi je i 10km bilo na granici prema Previše...

gledajući prognozu i imajući u vidu da sam na trkačku biciklu seo samo 5 puta u martu, ne bi bilo loše iskoristiti najavljene lepe dane za vožnju
kako se u to uklapa novi sad, nemam pojma

u subotu bih sigurno mogao da odvozam par sati, i da li ću zbog toga u nedelju u NS trčati 50 ili 52 minuta, KOGA BRIGA
2019 mi je još uvek u "pelenama", što se trčanja tiče, i ne opterećujem se brzinama
dovoljno je da vidim staro društvo i to je sve

no ne znam kolika je to "žtrva", bez te trke bih mogao mnogo bolje da iskoristim ova tri dana za biciklu.
jedino je ponedeljak tu sigurica, hmm...
bojim se da nešto ne uprskam zbog pokušaja da postignem previše
a opet, zašto bih morao da pokušavam previše?
možda je to bolja tema za razmišljanje

Nema komentara:

Objavi komentar